کد خبر: ۲۴۰۵۵۵
زمان انتشار: ۲۲:۱۲     ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،کِیلور ناواس 27 ساله که با قراردادی شش ساله از لوانته به رئال مادرید پیوست امروز (سه‌شنبه) با حضور در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو طی مراسمی به طور رسمی به هواداران این تیم معرفی شد. وی در مراسم معارفه‌اش ضمن دریافت پیراهن شماره «13» رئال اظهار داشت: امروز مهمترین روز دوران حرفه‌ای‌ام است. این دقیقاً همان چیزی بود که به دنبالش بودم و حالا می‌خواهم جزئی از بهترین باشگاه جهان باشم.

وی افزود: تمام تلاشم را برای پیراهن رئال در هر تمرین و هر بازی که به میدان بروم، خواهم کرد. امیدوارم به سفیدپوشان مادرید در کسب قهرمانی‌های بیشتر کمک کنم. مایلم از سران رئال مادرید که به من اعتماد کردند، تشکر کنم و بابت اینکه رؤیایم تحقق یافت، خدا را سپاسگزارم.

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید هم اظهار داشت: ما تیم فوق‌العاده‌ای در اختیار داریم ولی باید آن را قوی‌تر از پیش کنیم، چون چالش‌های خاص و منحصربه‌فردی از جمله سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان را پیش‌رو داریم.

وی افزود: امروز از یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان رونمایی کردیم. ناواس در سال‌های اخیر حرفه‌ای‌گری و کیفیت خود را به اثبات رسانده است. او از چند تیم درجه یک پیشنهاداتی داشت ولی ترجیح داد تا برای رئال بازی کند.

رئیس 67 ساله رئال مادرید خطاب به دروازه بان جدید این تیم گفت: به خانه‌ات خوشحال آمدی کِیلور. این اولین باری است که یک بازیکن کاستاریکایی به عضویت رئال در می‌آید  و ما باید به این موضوع افتخار کنیم. حالا تمامی کاستاریکایی‌ها و هواداران رئال مادرید در سراسر جهان در کنارت هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها