کد خبر: ۲۴۲۷۳۱
زمان انتشار: ۲۱:۳۲     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، اينتر در فصل جابجايي تابستاني خريد هاي خوبي داشته است و به همراه رم، يوونتوس و ناپولي شانس زيادي براي کسب عنوان قهرماني دارد اين در حالي است که والتر ماتزاري، سرمربي باتجربه اين تيم هنوز معتقد است که تيمش کامل نيست و نمي تواند قهرمان شود.

به نقل از ايسنا، ماتزاري در گفت و گويي که با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ايتاليا داشت،گفت: اينتر هنوز در شرايط آمادگي قرار ندارد و نمي تواند با اين شرايط جام قهرماني را بالاي سر برد. کسي که فکر مي کند اينتر بسيار قوي است فريب خورده است. در اردوي آمريکا همه فکر کردند که اينتر تيم بسيار خوبي شده است اما در ديدار برابر اينتراخت همه چيز تغيير کرد. الان در ايسلند هستيم و داريم دوران آماده سازي را پشت سر مي‌گذاريم.

او ادامه داد: در ديدار برابر اينتراخت بسيار ضعيف ظاهر شديم و بازي نااميد کننده اي را به نمايش گذاشتيم. بايد از اين بازي ها درس بگيريم و تلاش کنيم تا نقاط ضعف خود را پوشش دهيم. الان بد بازي کنيم بهتر است تا زماني که در يک بازي رسمي به ميدان مي رويم.

ماتزاري در پايان سخنان خود درباره شرايط تيمش گفت: پالاسيو و آلوارز بعد از يک هفته براي دقايقي پا به توپ شدند. کوواسويچ هم تازه از آسيب ديدگي رها شده است و در شرايط خوبي به سر نمي برد. اينتر هنوز به آمادگي کامل نرسيده است. براي قهرمان شدن بايد خيلي بهتر شويم.

اينتر با هدايت والتر ماتزاري در فصل قبل نتايج خوبي به دست نياورد و نتوانست سهميه ليگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، اما در فصل جابجايي تابستاني با جذب چند چهره سرشناس مثل نمانيا ويديچ تيم بهتري شده است و اين شانس را دارد که با تيم هاي بزرگي چون يوونتوس رقابت کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها