کد خبر: ۲۴۲۹۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
یک زوج فلسطینی با برگزاری مراسم ازدواج در یک مدرسه سازمان ملل نشان دادند که به رغم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی زندگی همچنان در نوار غزه در جریان است.

به گزارش پایگاه 598، «ریاض فیاض» پدر نوعروس فلسطینی که همه چیز خود را در حملات رژیم صهیونیستی از دست داده و هم اکنون همراه خانواده در یکی از مدارس وابسته به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل (آنروا) در «بیت لاهیا» به سر می‌برد در گفتگو با خبرگزاری آناتولی گفت: زندگی ما در آینده به روند طبیعی خود بازمی گردد و امروز مراسم ازدواج دخترم را در این شرایط برگزار می‌کنم که به اسرائیل بگویم که هرکاری که انجام بدهد باز هم نمی‌تواند ما را از ادامه زندگی به شکل طبیعی باز دارد.

ساکنان مدرسه «بنات الشاطی» در بیت لاهیا پلاکاردی را بر دیوار این مدرسه نصب کرده‌اند که بر روی آن نوشته شده: با وجود درد‌ها، ما شادی‌ها را زنده نگاه می‌داریم.

آتش بس ۷۲ ساعته حماس و اسراییل در نوار غزه، وارد سومین روز خود شده است و در همین حال، مذاکرات غیرمستقیم مقامات فلسطین و اسراییل در شهر قاهره مصر ادامه دارد.

بر اساس گزارش‌ها، مذاکرات در مقر سازمان اطلاعات عمومی مصر که با میانجی‌گری نماینده این کشور صورت می‌گیرد، روند دشواری داشته است. مذاکره کنندگان اسراییلی در قاهره می‌گویند تاکنون پیشرفتی حاصل نشده است و هنوز اختلافات بسیاری بین دو طرف وجود دارد. حماس خواستار این است که محاصره اقتصادی هفت ساله غزه برداشته شود، اما تل آویو اقدام در این زمینه را به خلع سلاح شدن حماس منوط کرده است. جنبش‌های مقاومت فلسطین نیز این پیشنهاد را رد کرده‌اند.

در همین حال، وزیر امور نظامی اسراییل هشدار داد اگر طرفین مذاکرات به توافق نرسند، حملات اسراییل به غزه از چهارشنبه شب دوباره آغاز خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها