کد خبر: ۲۴۳۰۷۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
کاپیتان بایرن از شکست برابر دورتموند در سوپر جام آلمان ناراحت است. او می گوید بایرن بازیکنان بزرگی در اختیار دارد اما هنوز به مرز آمادگی نرسیده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بایرن مونیخ در شبی که آرین روبن و فرانک ریبری دو بال توانای خود را در اختیار نداشت شکست بدی را متحمل شد و با نتیجه دو بر صفر برابر بوروسیا دورتموند در سوپر جام آلمان تن به شکست داد.

دو گل این دیدار را که در ورزشگاه ادونا پارک برگزار شد هنریک میختاریان و اوبامیانگ به ثمر رساندند. فیلیپ لام پس از شکست تیمش برابر دورتموند ناراحت است. او پس از بازی گفت: ما هنوز در فصل آمادگی به سر می بریم و برای بهتر شدن و هماهنگی کامل با هم به زمان نیاز داریم. طبیعی است که به مرز آمادگی کامل نرسیده باشیم. متاسفانه بازی را برابر دورتموند واگذار کردیم و این اصلا نمی تواند خبر خوبی برای ما باشد چرا که عادت به پیروزی کرده ایم و نمی خواهیم در هیچ دیداری بازی را واگذار کنیم.

کاپیتان بایرن و تیم ملی فوتبال آلمان که چندی پیش موفق شد با این تیم قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل را به دست آورد ادامه داد: بایرن در ادامه فصل بهتر خواهد شد. در فهرست بایرن بازیکنان بزرگ زیادی حضور دارند. اگر چند دیدار انجام دهیم به هماهنگی کامل می رسیم و می‌توانیم برابر هر تیمی به پیروزی برسیم. باردیگر تاکید می کنم که از این شکست ناراحت هستم اما اطمینان دارم که فصل خوبی را پشت سر خواهیم گذاشت و می توانیم نتایج رضایت بخشی را به دست آوریم.

اما این دیدار برای یک بازیکن از حساسیت زیادی برخوردار بود و آن روبرت لواندوفسکی لهستانی بود که برای نخستین بار ورزشگاه ادونا پارک برگشته بود تا برابر تیم سابقش به میدان رود. او پس از بازی اعتراف کرد که دورتموند شایسته قهرمانی در سوپر جام بود. این بازیکن لهستانی که سرانجام پس از کش و قوس های زیاد از دورتموند جدا شد تا پیراهن بایرن را بر تن کند، گفت: دورتموند بازی خوبی را به نمایش گذاشت و شایسته پیروزی در این دیدار بود. متاسفانه ما فرصت های کمی برای گلزنی داشتیم و نتوانستیم دروازه حریف را تهدید کنیم.در نخستین بازی رسمی خود با بایرن نتوانستم به پیروزی برسم چرا که تمام تیم مشکل داشت و نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش گذاریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها