کد خبر: ۲۴۳۱۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های پیکان و نفت مسجدسلیمان در مورد این بازی گفت: همانطور که قبلاً گفتم پیکان برای هماهنگ شدن نیاز به زمان دارد. ما به خاطر جابه‌جایی‌هایی که داشتیم امشب مجبور شدیم از چند بازیکن جوان در تیم‌مان استفاده کنیم. همچنین به خاطر مصدومیت برخی بازیکنان از مدافع چپ‌مان در سمت راست خط دفاعی استفاده کردیم.

وی ادامه داد: البته به نظر من نسبت به بازی گذشته بهتر بودیم ولی توقعی که از تیم ما وجود دارد بیشتر از این حرف‌هاست. من به بازیکنانم اعتماد دارم و می‌دانم در آینده بهتر می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: نفت مسجدسلیمان یا هر تیمی که در خانه حریف به میدان می‌رود بیشتر به فکر بسته بازی کردن است و ضدحملات را هم در برنامه دارد. مثل همین بازی امشب که ما می‌خواستیم نتیجه بگیریم و همین مسئله هم باعث شد تا تیم حریف چند ضدحمله خطرناک بزند. البته اگر در همان 30 ثانیه ابتدایی مسابقه موقعیت دروازه خالی را گل می‌کردیم شرایط کاملاً فرق می‌کرد. ما باید تمرین و کار بیشتری کنیم و به آینده امیدوار باشیم.

ابرهیم‌زاده در خصوص عدم گلزنی تیمش در بازی‌های گذشته خاطرنشان کرد: ما بازیکنانی مانند دقیقی و مته در ترکیب داریم که گلزنان ذاتی هستند اما باید به این دسته از بازیکنان توپ برسد تا کاری کنند به خاطر همین خط هافبک‌مان باید پاس‌های بیشتری رد و بدل کند. البته امشب خدابنده‌لو و ساموئل که در خط هافبک ما بازی می‌کردند بیشتر هافبک دفاعی هستند. با توجه به مصدومیت میلاد نوری سعی می‌کنیم یک بازیکن را در این خط اضافه کنیم تا درآینده مشکل نداشته باشیم.

وی در واکنش به اینکه ثنایی، مدیرعامل پیکان اعتقاد دارد تیم نفت مسجدسلیمان دست به اتلاف وقت می‌زده، عنوان کرد:‌ من نمی‌توانم در خصوص صحبت‌های ثنایی حرف بزنم بلکه نظر خود را اعلام می‌کنم. وقتی بازی در نیمه دوم پنج دقیقه وقت اضافه داشته یعنی اینکه بازیکنان نفت خودشان را به زمین می‌زدند و نکته جالب اینجا بود که روی یک صحنه که تیم پزشکی می‌خواست به بازیکن مصدوم نفت کمک کند او از جایش بلند شد. البته ممکن است این یک ترفند از سوی حریف باشد و ما نباید اجازه بدهیم که چنین اتفاقی رخ بدهد. باز هم تکرار می‌کنم اگر در همان 30 ثانیه اول بازی موقعیت‌مان گل می‌شد دیگر بازیکنان نفت دنبال این کارها نبودند. هر چند نه من و نه داور نمی‌توانیم به این مسئله معترض باشیم، چون باید تصمیماتی گرفته شود تا با این شرایط آن هم به صورت تیمی برخورد شود.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سؤال که چرا در بیشتر بازی‌های لیگ تعداد گل کمی رد و بدل می‌شود، گفت: طبیعتاً در دیدارهای ابتدایی فصل همه تیم‌ها دنبال این هستند تا خودشان را اثبات کنند و البته شرایط هم فشرده است. حتی تیم‌هایی که دنبال گل زدن هستند ممکن است دروازه خود را باز شده ببینند. در آینده با وضع قوانینی مثل اینکه اگر تیمی تعداد گل بالایی به ثمر برساند به جای سه امتیاز چهار امتیاز می‌گیرد و یا اینکه اگر تیمی یک گل به ثمر برساند به جای سه امتیاز دو امتیاز بگیرد شاید تیم‌ها تلاش‌شان را در این زمینه بیشتر کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها