کد خبر: ۲۴۳۱۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
کوثری:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برخی شایعه کردند که داعش در ایران قدرتمند است اما این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و سربازان گمنام امام زمان با جدیت اوضاع را رصد می کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سردار محمد کوثری شامگاه پنج شنبه در حاشیه سفر به شهرستان ورامین و در جمع اصحاب رسانه با اشاره به فعالیت های داعش در عراق و سوریه اظهار داشت: داعش دست پرورده آمریکا و صهیونیست است و این افراد و گروه ها برای بر هم زدن وحدت و اتحاد مسلمانان تشکیل شده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: باید هوشیار بود و ریشه شکل گیری داعش را شناخت زیرا اصل داعش به صهیونیسم جهانی بازمیگردد و این گروه به دنبال تحقق اهداف و تفکرات اسراییل است.

وی ادامه داد: برخی شایعه می کنند که داعش در ایران قدرتمند است که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و سربازان گمنام امام زمان با جدیت اوضاع را رصد می کنند و اگر داعش به ایران چشم دوخته باشد، قطعا به خاک مذلت خواهد افتاد.

کوثری اضافه کرد: اسراییل، آمریکا، ترکیه، اقلیم کردستان، نیروهای بعثی و عربستان سعودی در اردن نشستی را برگزار کردند و در آن جلسه با بررسی اوضاع منطقه، دستور حمله داعش به عراق را دادند و در این راه از این گروه حمایت کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پس از مدتی اختلاف بین کشورها و گروه های شرکت کننده در این نشست ایجاد شد و ترکیه و اقلیم کردستان خود را کنار کشیدند و اکنون درگیری های شدیدی بین اقلیم کردستان و داعش در جریان است.

وی بیان داشت: از طرف دیگر برخی از نیروهای داعش و بعث بر سر دستیابی به قدرت با یکدیگر درگیر شدند و این مسأله باعث شده تا هر روز شاهد شکست های مهم و متعددی در میان این گروه های تکفیری باشیم.

کوثری گفت: گروه داعش و همپیمانان آن به خاطر اینکه برای جنایت آمده و هر چیز را برای خود می خواهند، با هم درگیر شده و زمینه شکست خود را فراهم کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها