کد خبر: ۲۴۳۲۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۰۳ آبان ۱۳۹۰
اعضای تیم ملی ايران که با يك مدال برنز كامپوند تيمي مردان، در مكان هفتم جام جهاني تيراندازي با كمان قرار گرفتند در پایان این رقابت ها در یک گفت و گوی اختصاصی با صدای آمریکا شرکت کردند!
به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان چندی پیش در شهر اوگدن آمریکا برگزار شد که برای تیم ملی ایران در بخش ريكرو مردان: ميلاد وزيري، كيوان رياضي‌‌مهر، ازبين نادر منوچهري و مجيد ميررحيمي، ريكرو زنان: زهرا شمس، زهرا دهقان، نجمه آبتين، كامپوند مردان: مجيد قيدي، امير كاظم‌پور، بهزاد پاكزاد و كاپموند زنان: مهتاب پارسامهر، ويدا حليميان، انسيه حاجي‌انزهايي شرکت داشتند.
در روز پاياني اين مسابقات و در ديدار رده بندي كامپوند تيمي مردان، تيم كشورمان با كه با تركيب مجيد قيدي، امير كاظم پور و بهزاد پاكزاد برابر فرانسه به ميدان رفته بود با نتيجه 232 بر 231 به برتري رسيد و مدال برنز را از آن خود كرد و به مقام هفتم دست یافت.
اما در پایان این مسابقات برخی از اعضای تیم ملی در گفت و گوی اختصاصی با ارگان مطبوعاتی وزارت امور خارجه آمریکا(VOA) شرکت کردند! در حالی که صدای آمریکا مشهورترین شبکه ضد انقلاب است و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران کوتاهی نمی کند.
 
 
 
 

عجیب اینکه برخی اعضای تیم ملی نه تنها در حین بازی ها و در ورزشگاه با خبرنگار این شبکه مصاحبه کردند، بلکه در گفت و گوی اختصاصی این رسانه نیز حضور یافتند.
 

با توجه به سابقه کاملا روشن این شبکه در اجرای اهداف سیاسی ایالات متحده آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی ایران، باید از رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان پرسید چرا ملی پوشان اعزامی اجازه چنین اقدامی را به خود داده اند و مگر در این مجموعه ابزارهای نظارتی برای مصاحبه اعضای تیم ملی وجود ندارد؟ 
البته با پرونده ای که صدای آمریکا در مخالفت و مشارکت در طرح های براندازی نظام جمهوری اسلامی دارد، کمانداران تیم ملی باید این موضوع را در نظر می گرفتند و از مصاحبه با این رسانه ضد انقلاب خودداری می کردند که نکردند.
چندی قبل نیز، نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه در قانون مجازات اسلامی همکاری با شبکه‌ و رسانه‌های معاند و وابسته به دشمنان نظام جرم است، تأکید کرد: مجازات همکاری و کمک به رسانه‌های ضد انقلاب براساس نوع همکاری انجام شده حبس و محکومیت‌های سنگین است.
حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم گفته بود: در قانون مجازات اسلامی کسانی که از شبکه‌های تلویزیونی معاند و وابسته به دشمنان نظام حمایت و به آنها کمک کنند، باید در دادگاه حاضر شده و نهایتاً بنا بر نوع همکاری انجام‌شده، محاکمه و مجازات خواهند شد.
باید دید وزارت ورزش و فدراسیون تیر و کمان چه برخوردی با خاطیان این اقدام خواهد داشت و مسئولان نظارتی برای پیش گیری از این رفتارها در فدراسیون های دیگر چه تدابیری خواهند اندیشید. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
باید از حراست وزارت ورزش بپرسید با اون ید وبیضا و اون همه نیرو که موقع مسابقات همراه تیمها ی مختلف اعزام میشن و حق ماموریت های آنچنانی میگیرن وجهانگردی میکنن سئوال کنید که موقع این مصاحبه ها کجا بودن لابد تو بازار داشتن خرید میکردن دیگه ....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها