کد خبر: ۲۴۳۲۵۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
تا به حال چند بار پیش آمده است که جای گوشی خود را فراموش کرده باشید؟ چند بار؟ انگار اینگونه است که هر قدر که از گم شدن گوشی خود متنفر هستید بیشتر آن را گم می کنید! حال قضیه زمانی بدتر می شود که گوشی هوشمند شما در حالت Silent نیز قرار داده باشد. در این صورت حتما به این ابزار نیاز دارید!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک، در حالی که رو به روز گوشی های هوشمند برای ما اهمیت بیشتری پیدا میکنند، در همین حال از دست دادن آنها نیز حتی برای مدت زمانی کوتاه میتواند به شدت ما را ناراحت کند. حال این مفقود شدن میتواند برای همیشه باشد یا برای مدت زمانی در حد چند دقیقه.

فراموش کردن جای گوشی هوشمند از مواردی است که بیشتر کاربران معمولا با آن مشکل دارند و دقیقا بارها نیز برای هر کاربری اتفاق افتاده و خواهد افتاد. در اولین روز هفته شما را با ابزار کاربردی آشنا میسازیم که به شما در یافتن جای دقیق گوشی هوشمند گم شده کمک فراوان میکند. فقط کافی است بتوانید خوب سوت بزنید!

سوت بزنید تا گوشی خود را پیدا کنید! (اندروید)

همانگونه که تا الان متوجه شده اید، App مربوطه Whistle Me نام دارد بر خلاف ابزار Android Device Manager که نیاز به Login شدن در یک دستگاه دیگر دارد، برای یافتن گوشی شما تنها به شنیدن صدای سوت شما دارد. البته این ابزار طبعا برای یافتن گوشی در مکانهای بسته و به عبارتی همین دور و بر است!

به محض اینکه تن صدای مربوطه به گوش هوشمند برسد، گوشی با ایجاد سر و صدا جای اصلی خود را به شما نشان میدهد:

سوت بزنید تا گوشی خود را پیدا کنید! (اندروید)

برای نصب این App به آدرس آن در Paly Store گوگل در اینجا رفته یا از لینک مستقیم انتهای مطلب یاری بگیرید. بعد از آنکه برنامه را نصب کردید، میتوانید به سادگی آن را اجرا کنید تا برنامه در پشت صحنه به کار خود ادامه دهد و میتوانید تا زمانی که به آن احتیاج دارید اصلا به چیز دیگری هم فکر نکنید.

اما این App تعدادی تنظیمات خوب را در بر میگیرد که حیف است از آن ها بدون هیچ اشاره ای عبور کنیم. پس بگذارید نگاهی به آنها داشته باشیم تا بتوانیم از این ابزار حداکثر استفاده را ببریم.

اول از همه اینکه میتوانید با استفاده از دکمه ای که در بالای صفحه قرار دارد، این ابزار را خاموش یا روشن کنید:

سوت بزنید تا گوشی خود را پیدا کنید! (اندروید)

دقیقا زیر این دکمه، میتوانید Detection Level یا سطح ردیابی و پیگیری صدا را تنظیم نمایید. ردیابی صدا در سطح نرمال آن یعنی سطح پیش فرض به خوبی کار میکند اما میتواند آن را در سطح Easy یا Hard نیز تنظیم کنید که در سطح Hard باید یک سوت زن ماهر باشید:

سوت بزنید تا گوشی خود را پیدا کنید! (اندروید)

گزینه بعدی یعنی Number of Whistle مربوط به تعداد دفعاتی است که لازم است شما سوت بزنید تا گوشی به شما پاسخ دهد:

سوت بزنید تا گوشی خود را پیدا کنید! (اندروید)

همچنین میتوانید نوع پاسخ گویی گوشی هوشمند را نیز مشخص کنید. این موضوع در گزینه Notification Mode به سه حالت وجود دارد. سه حالت مختلف وجود دارد که میتوانید اقدام به انتخاب آنها کنید: Ringtone، Reading time و Reading text:

سوت بزنید تا گوشی خود را پیدا کنید! (اندروید)

در حالت Ringtone گوشی شما با صدای زنگ پاسخ شما را میدهد. در حالت Reading time ساعت فعلی برای شما خوانده میشود و در حالت Reading text متنی که شما تنظیم و وارد میکنید در جواب سوت شما خوانده میشود:

سوت بزنید تا گوشی خود را پیدا کنید! (اندروید)

الباقی تنظیمات نیز خود گویا هستند جز Notification Mode که به برنامه اجازه میدهد که از پاک شدن خود از حافظه RAM جلوگیری کند:

سوت بزنید تا گوشی خود را پیدا کنید! (اندروید)

با انجام این تنظیمات نرم افزار آماده به کار است و میتوانید در حالی که صفحه نمایش گوشی شما خاموش است برای یافتن آن سوت بزنید. سعی کنید با صدای بلند برای گوشی خود سوت بزنید و شاهد خواهید بود که گوشی شما به همان خوبی پاسخ خواهد داد:

سوت بزنید تا گوشی خود را پیدا کنید! (اندروید)

چقدر این نرم افزار برای ما کاربردی است؟ آیا متوجه اشکالی در کار با آن شده اید؟ تجربیات خود را در کار با این نرم افزار برای ما و سایر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

دانلود App با لینک مستقیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها