کد خبر: ۲۴۳۳۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
نکته‌ی جالب در آمار گل‌زنی خلعتبری، شکست‌هائی است که در پی آن به استقلال تحمیل شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، محمدرضا خلعتبری، هافبک تهاجمی خوش‌تکنیک سپاهان اصفهان بی‌شک یکی از شاه‌کلیدهای زلاتکو کرانچار برای گشودن قفل‌های تاکتیکی در دوئل با استقلال تهران است. این هافبک رامسری که جزئی از خط حمله‌ی آتشین سپاهان است، پس از گل‌زنی برابر گسترش فولاد تبریز در چارچوب رقابت‌های هفته‌ی دوم، خط حمله‌ی سپاهان را مثلث برمودا تعبیر کرد و مدعی شد که یک گل برای استقلال کنار گذاشته است. البته خلعتبری که عادت به خواندن کری بسیار دارد و همین فصل پیش بود که وقتی پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده بود، مدعی شد 5 دقیقه حضور در زمین هم برای گشودن دروازه‌ی رحمتی کافی است ! اما این اتفاق 122 دقیقه هیچ‌گاه عملی نشد !

 

محمدرضا خلعتبری که تاکنون با پیراهن تیم‌های شموشک نوشهر (لیگ سوم)، ابومسلم مشهد (لیگ‌های چهارم و پنجم)، ذوب‌آهن اصفهان (از لیگ ششم تا دهم)، سپاهان اصفهان (لیگ دوازدهم) و پرسپولیس تهران (لیگ سیزدهم) برابر استقلال تهران در لیگ برتر به میدان رفته است، تاکنون تنها سه‌بار موفق به گشودن دروازه‌ی استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر شده است، آن‌هم تنها با پیراهن ذوب‌آهن اصفهان !

 

هافبک طلائی‌پوشان البته با پیراهن سپاهان نیز در امر گل‌زنی برابر استقلال بیگانه نیست و در جام حذفی 92-1391 بود که در مرحله‌ی نیمه‌نهائی تنها گل سپاهان در وقت‌های معمول و اضافه را به ثمر رساند.

 

در ادامه مروری بر گل‌های خلعتبری برابر استقلال تهران از پنجره‌ی آمار خواهیم داشت:

 

1)      لیگ هفتم؛ هفته‌ی سی و سوم؛ ورزشگاه تختی تهران؛ استقلال تهران 1-2 ذوب‌آهن اصفهان. (گل‌زنی در دقیقه‌ی 42)

 

2)      لیگ نهم؛ هفته‌ی چهاردهم؛ ورزشگاه فولاد شهر اصفهان؛ ذوب‌آهن اصفهان 1-0 استقلال تهران. (گل‌زنی در دقیقه‌ی 23)

 

3)      لیگ دهم؛ هفته‌ی بیستم؛ ورزشگاه آزادی تهران؛ استقلال تهران 1-2 ذوب‌آهن اصفهان. (گل‌زنی در دقیقه‌ی 84)

 

4)      جام حذفی 92-1391؛ مرحله‌ی نیمه‌نهائی؛ ورزشگاه آزادی تهران؛ استقلال تهران 1(4)-(5)1 سپاهان اصفهان. (گل‌زنی در دقیقه‌ی 42)

 

نکته‌ی جالب در آمار گل‌زنی خلعتبری، شکست‌هائی است که در پی آن به استقلال تحمیل شده است. گویا گل‌های خلعتبری تضمین‌کننده‌ی پیروزی هستند حتی اگر ضربات پنالتی تعیین‌کننده‌ی سرنوشت دیدار باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها