کد خبر: ۲۴۳۶۲۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: هرچند تیبا خودروی مناسبی برای حمل و نقل شهری محسوب می‌شود اما، شورای عالی ترافیک با ورود این خودرو به چرخه حمل و نقل عمومی مخالفت کرد و سمند و پژو همچنان تاکسی باقی می‌مانند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، آنا در این باره نوشت: مدت‌هاست کارشناسان بر سر این مهم که چه خودرویی می‌تواند در خطوط تاکسیرانی جایگزین مناسبی برای سمند و پژو405 شود، بحث و کنکاش داشتند تا جائیکه برخی از آنان از ورود خودروی تیبا به این چرخه خبر دادند اما میثم مظفر در گفت‌وگو با آنا با رد این نظریه‌ها اعلام کرد: تیبا برای حمل و نقل عمومی کشور استفاده نخواهد شد و شورای عالی ترافیک، متولی اصلی این تصمیم‌گیری با تبدیل تیبا به تاکسی موافقت نکرد.

وی افزود: البته از لحاظ کارشناسی سازمان تاکسیرانی نیز معتقد بود که تیبا استانداردهای مورد نیازی که برای فعالیت یک خودرو در چرخه حمل و نقل عمومی نیاز است را دارا نیست.

مظفر در پاسخ به این سوال که به جای تیبا چه خودرویی برای تکمیل خطوط تاکسیرانی پایتخت مناسب است و پیشنهاد می‌شود عنوان کرد: هم‌اکنون از بین خودروهای موجود در بازار اگر قرار باشد خودروی جدیدی وارد خطوط تاکسیرانی شود، شورای عالی ترافیک در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند و سازمان متولی اتخاذ این تصمیم نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها