کد خبر: ۲۴۳۶۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
مردی که معروف به "دیوانه" بود، پس از روز ها فرار از دست ماموران اطلاعات و امنیت تهران بزرگ سرانجام در حال خواب دستگیر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران ، در پی تخریب چندین دستگاه خودرو شهروندان در محله شهرک ولیعصر تهران که در تاریخ 4 تیر ماه توسط یکی از اراذل و اوباش به نام تهران به هویت جمشید معروف به "جمشید دیوانه"  پرونده‌ایی در کلانتری شهرک ولیعصر تشکیل و جهت رسیدگی تخصصی تر در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
همچنین این دیوانه در 21 تیر ماه اقدام به درگیری و اهانت نسبت به مامورین گشت 110کلانتری 153 شهرک ولی عصر با حالت مستانه نموده و موتور سیکلت سازمانی ماموران را را تخریب و چراغ گردان آن را بهمراه خود برده و شروع به بی حرمتی به مامورین نیروی انتظامی کرده و موجب برهم زدن نظم عمومی درشهرک ولی عصر گردیده بود.
 
ماموران بافعال نمودن سیستم منابع اطلاعاتی و رصدهای اطلاعاتی نامبرده را در آدرس شهرک ولی عصر میدان زاهدی که به صورت پنهانی به خانه ای قدیمی تردد می کرد، شناسایی کردند.
 
سرانجام با اقدام به موقع ماموران در ساعت 11 صبح روز گذشته مخفیگاه متهم مورد محاصره قرار گرفت و وی در حالی که در طبقه سوم خواب بود ، دستگیر و به پایگاه پلیس امنیت منتقل شد.
 
سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهر تهران با تایئد این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم جهت سیرمراحل قانونی و کشف سایر جرائم در اختیار کارآگاهان پلیس امنیت عمومی تهران قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها