کد خبر: ۲۴۳۹۰۷
زمان انتشار: ۰۱:۲۳     ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
مرکز فرماندهی بعقوبه عراق اعلام کرد که عناصر تکفیری داعش طی روزهای اخیر اقدام به بمب‌گذاری در۳۰۰ منزل مسکونی در شهرستان «الخالص» و حومه آن کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مرکز فرماندهی بعقوبه عراق اعلام کرد که عناصر تکفیری داعش طی روزهای اخیر اقدام به بمب‌گذاری در۳۰۰ منزل مسکونی در شهرستان «الخالص» و حومه آن کردند.

به گزارش السومریه نیوز، فرماندهی شهرستان «الخالص» استان دیاله (در شرق) عراق، روز یکشنبه اعلام کرد که داعش 300 منزل مسکونی را در شمال بعقوبه بمب گذاری کرد.

عدی الخدران به السومریه نیوز گفته که «داعش طی روزهای اخیر اقدام به بمب گذاری 300 منزل مسکونی در مرکز ناحیه العظیم از توابع شهرستان الخالص(در 15 کیلومتری شمال بعقوبه) و روستاهای مجاور آن کرد قبل از آنکه سرویس امنیتی بتواند این مناطق را آزاد کند».

الخدران افزود: نیروهای امنیتی عراق موفق شدند بمب 10 منزل مسکونی بمب گذاری شده در مرکز ناحیه العظیم را خنثی کنند.

وی درباره علت بمب گذاری این منازل مسکونی گفت: عناصر تکفیری داعش این بمبگذاری‌ها را با هدف ممانعت از بازگشت آوارگان و مهاجران به منازلشان انجام می‌دهند.

در همین حال، یک منبع امنیتی استان دیاله عراق گزارش داد که دو کارشناس خنثی سازی بمب نیز بر اثر انفجار یک منزل بمب گذاری شده در شمال شرق بعقوبه کشته شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها