کد خبر: ۲۴۴۰۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۲۷ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،شب گذشته یک مناظره ی داغ و البته بی نتیجه بین امیررضا خادم و محمد دادکان برگزار شد که هر چند مباحثه ی داغی بود، اما بازده خاصی در آن دیده نشد. در انتهای این مناظره و وقتی بحث به کاهش هزینه ها کشیده شد دادکان مدعی شد که 30 درصد به هزینه های سال قبل اضافه شده و تیم ها اصلا در قراردادها تعدیل نکرده اند. همین با واکنش خادم روبرو شد و او گفت:

امسال مهدی تاج رئیس سازمان لیگ اعلام کرده کل هزینه باشگاه‌های لیگ برتری 150 میلیارد تومان است، ما می‌گوییم با گیر و مسائل زیر میزی و … 170 میلیارد تومان که این یعنی کاهش هزینه‌ها و قراردادها. پرسپولیس سال گذشته 30 میلیارد تومان هزینه داشته که امسال به زیر 18 میلیارد رسیده است، استقلال 30 میلیارد تومان هزینه داشته که به زیر 18 میلیارد رسیده سپاهان 31 میلیارد هزینه داشته که آن هم به زیر 18 میلیارد رسیده اگر اینها کاهش نیست پس اسمش چیست؟

خادم در ادامه مدعی شد دادکان بدون سند حرف میزند اما خودش و مهدی تاج با سند در این مورد بحث می کنند.

دادکان که در این لحظه دستش خالی مانده بود و عملا بدون سند صحبت می کرد یک جمله ی به یاد ماندنی به کار برد که البته باید منتظر واکنش مهدی تاج باشیم. دادکان در این باره گفت: 

اگر مهدی تاج بیاید و با اسناد بگوید که کل قراردادهای لیگ برتر 150 میلیارد تومان است من دیگر تا آخر عمرم در مورد ورزش حرف نمی‌زنم اما اگر این حرف را نزد آقای خادم و وزیر ورزش دیگر در مورد ورزش صحبت نکنند؛ یا نه اگر تاج این حرف را نزد خادم و وزیر از مردم عذرخواهی کنند.

حال باید منتظر واکنش و اظهار نظر مهدی تاج بود. البته نکته ای که وجود دارد این است که بسیاری از مبالغ به صورت زیر میزی رد و بدل شده است و حتی تراکم ساختمان! به بازیکنان داده شده است و نمی توان به روشنی میزان قرارداد بازیکنان را مشخص کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها