کد خبر: ۲۴۴۳۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
روزنامه بیلد از احتمال آسیب‌دیدگی شدید باستین شواین‌اشتایگر خبر داد و اعلام کرد که به احتمال زیاد او هم مانند خاوی مارتینس مدت زیادی دور از میدان باشد.
گروه ورزش جهان، روزنامه بیلد از احتمال آسیب‌دیدگی شدید باستین شواین‌اشتایگر خبر داد و اعلام کرد که به احتمال زیاد او هم مانند خاوی مارتینس مدت زیادی دور از میدان باشد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بولتن نیوز،
بایرن‌مونیخ در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و سران این باشگاه آلمانی قبل از تمام شدن فصل جابه‌جایی تابستانی باید به دنبال جذب بازیکنان جدیدی باشند.

چند روز پیش خاوی مارتینس، هافبک اسپانیایی بایرن در سوپرجام آلمان برابر دورتموند آسیب دید و نمی‌تواند شش ماهی تیمش را همراهی کند. هنوز بایرن جانشین این بازیکن کلیدی خود را پیدا نکرده است که خبر آسیب‌دیدگی جدی یکی دیگر از بازیکنان کلیدی این تیم به گوش می‌رسد.

باستین شواین‌اشتایگر، هافبک کلیدی بایرن در اردوی آمادگی این تیم در آمریکا آسیب دید و مدتی است که نمی‌تواند برای تیمش به میدان رود. روزنامه بیلد در گزارشی نوشت که به احتمال زیاد آسیب‌دیدگی شواینی هم جدی باشد و او هم نتواند برای مدت زیادی تیمش را همراهی کند.

در گزارش پزشکی این روزنامه آلمانی آمده است: شواین‌اشتایگر در حالی در جام‌جهانی 2014 برزیل به میدان رفت که احساس درد می‌کرد و آسیب دیده بود اما ترجیح داد در این رقابت‌ها به میدان رود. همین مسئله باعث شده است که او در تمرینات آمادگی پیش فصل بایرن به مشکل بخورد و کادر پزشکی از ترس بیشتر شدن آسیب‌دیدگی‌اش به او استراحت دهد. اگر آسیب شواینی جدی باشد به احتمال زیاد او هم باید زیر تیغ جراحان قرار بگیرد و 3 تا 6 ماه نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

خط میانی بایرن روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. تیاگو آلکانترا مدتهاست که به علت آسیب‌دیدگی تیمش را همراهی نمی‌کند و بازگشت او به مستطیل سبز هنوز در هاله‌ای از ابهام است. خاوی مارتینس هم که به شدت آسیب دیده است و نمی‌تواند چند ماهی تیمش را همراهی کند. اگر آسیب‌دیدگی شواینی هم جدی باشد باید سران بایرن در چند روز باقیمانده از فصل جابجایی تابستانی به دنبال جذب هافبکی بزرگ باشند تا ضعف این تیم در خط میانی را پوشش دهد. از آلمان خبر می‌رسد که سران بایرن در آستانه جذب مهدی بن‌عطیه مدافع گلزن رم هستند. آرتورو ویدال هم از بازیکنانی است که احتمال پیوستن او به بایرن‌مونیخ با توجه به شناخت زیادی که از فوتبال آلمان دارد، زیاد است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها