کد خبر: ۲۴۴۳۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
کامران در نطق میان‌ دستور:
حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: با توجه به نزدیکی هفته دولت باید شهید رجایی و شهید باهنر را الگوی خود قرار دهیم و از فرهنگ ارباب‌رعیتی دوری کنیم، ساده‌زیستی باید مبنای کار باشد و ما نباید اشرافی‌گری را در برنامه کاری خود داشته باشیم.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: من از نوری مالکی تشکر می‌کنم که بانی وحدت شد و همین وحدت سبب شد تا سد موصل آزاد شود.

وی افزود: همه دیدیم که مصری‌ها چه تاوان سنگینی را برای عدم اتحاد خود پرداخت کردند و امروز چه شده که مصر هم با صهیونیست‌ها همراه شده و کارنامه سیاهی را برای خود باقی گذاشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به کودتای 28 مرداد خاطرنشان کرد: از زمان کودتای 28 مرداد سال 1332 این موضوع در حافظه تاریخی ملت ایران نقش بسته که آمریکا یک نیروی مداخله‌گر است، نه به کودکان غزه رحم می‌کند و نه به سیاهان آمریکا و تنها در پی منافع خود است.

کامران‌ تصریح کرد: امروز آمریکا و مصر باید بدانند که ریشه صهیونیسم خواهد سوخت.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی هفته دولت باید شهید رجایی و شهید باهنر را الگوی خود قرار دهیم و از فرهنگ ارباب‌رعیتی دوری کنیم، ساده‌زیستی باید مبنای کار باشد و ما نباید اشرافی‌گری را در برنامه کاری خود داشته باشیم.

نماینده اصفهان با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اضافه کرد: باید نسبت به رزمندگان متواضع و فروتن باشیم، پنج ماه است که مشکل درمان رزمندگان حل نشده و مطالبات ایثارگران به آنها اعطا نشده است.

کامران در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خواستار رسیدگی به آنها توسط مسئولان مربوطه شد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها