کد خبر: ۲۴۴۴۰۵
زمان انتشار: ۰۵:۰۰     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،پیام صادقیان به تیم‌ملی امید هم دعوت نشد. این خبر خوبی برای او نبود؛ برای او که قبل از جام‌جهانی هم از لیست تیم‌ملی خط خورد و نتوانست مسافر برزیل باشد.

صادقیان گویا باید فعلاً قید تیم‌ملی را بزند و شاید تا زمانی که کی روش سرمربی باشد، به تیم‌ملی نرسد. خیلی از بازیکنان تیم‌ملی در چند سال گذشته به اردوی تیم‌ملی آمدند و رفتند ولی هیچکس پس از خط خوردن و حذف شدن، واکنشی مشابه واکنش صادقیان نشان نداد. او پیش از جام‌جهانی و پس از اردوی آفریقای جنوبی وقتی خط خورد، در صفحه شخصی خود در یکی از سایت‌های اجتماعی نوشت: «لعنت بر باعث و بانی‌اش…»

کارلوس کی روش سریعاً در جریان این نوشته پیام صادقیان قرار گرفت اما ترجیح داد واکنشی نشان ندهد.

صادقیان علاوه بر این رفتار خارج از زمین، در داخل زمین هم نتوانسته رفتار خوبی از خود نشان دهد. کی روش روی این مسائل به شدت حساس و معتقد است باید بازیکنی در تیمش به میدان برود که در خدمت تیم باشد، نه اینکه با یک اشتباه همه چیز را خراب کند. دیگر همه می‌دانند که تیم‌ملی امید پس از جام ملت‌ها قرار است تیم‌ملی بزرگسالان را برای جام جهانی تغذیه کند. غیبت صادقیان در این تیم، پیام مهمی دارد و آن اینکه، او به احتمال فراوان در راه جام‌جهانی 2018 روسیه هم جایی در تیم‌ملی بزرگسالان نخواهد داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها