کد خبر: ۲۴۴۶۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
امروز با استقرار مجدد اطرافیان هاشمی بر مسند ریاست دانشگاه آزاد شاهد تغییر رویه جدیدی نسبت به دو سال گذشته در این دانشگاه هستیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جهان، وقتی در مراسم معارفه میرزاده به عنوان رئیس دانشگاه آزاد تصویر بزرگی از هاشمی رفسنجانی رییس هیات امنای دانشگاه آزاد به نمایش در آمد شاید کمتر کسی فکر می کرد این مساله سر آغاز رویکردی جدید در دانشگاه آزاد باشد. رویکردی که پس از مدت کمی حاکی از اجرایی شدن اندیشه های هاشمی در دانشگاه آزاد بود، مساله‌ای که حضور مکرر هاشمی در برنامه‌های مختلف دانشگاه ان را تایید می‌کرد.

امروز با استقرار مجدد اطرافیان هاشمی بر مسند ریاست دانشگاه آزاد شاهد تغییر رویه جدیدی نسبت به دو سال گذشته در این دانشگاه هستیم. رویه ای که بر همه مسائل این دانشگاه سایه انداخته است. روزی این رویکرد در قالب یک بخشنامه علیه حجاب در دانشگاه آزاد دیده می‌شود و روزی در چینش عکس بزرگان نظام اسلامی در اتاق جلسات رئیس دانشگاه خود را نشان می‌دهد.

در حالی که در دوران ریاست ۲۹ ساله عبدالله جاسبی رئیس اسبق دانشگاه آزاد تصویر هاشمی در همه ساختمان های این دانشگاه نصب شده بود پس از ریاست فرهاد دانشجو این روند تغییر پیدا کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها