کد خبر: ۲۴۴۶۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
امیرحسین صادقی به دلیل مصدومیتی که دارد حدود 6 هفته از میادین دور است و تا کنون نتوانسته برای استقلال به میدان برود غیبت او به همراه حنیف عمران زاده در خط دفاع باعث مشکلات زیادی برای استقلال شده است.اما حضور صادقی در ورزشگاه داستان دیگری داشت .
به گزارش "ورزش سه"، صادقی که پس از بازی سمت امیر قلعه‌نویی رفت با واکنش سرمربی عصبانی استقلال مواجه شد و در نهایت با قلعه‌نویی درگیری لفظی پیدا کرد و کار به درگیری فیزیکی با داماد خانواده سرمربی استقلال رسید. با این اتفاقات او در جمع رفقا عنوان کرده بوده که از استقلال جدا می‌شود. اما اتفاق اصلی پس از این رقم می‌خورد و عده‌ای از بزرگترهای تیم شبانه جمع می‌شوند و قضیه را ختم به خیر می‌کنند.
در همین رابطه با امیر حسین صادقی صحبت کردیم که او با کتمان تمام این مسایل به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من خیلی خوشحالم که در روزی که به استادیوم رفتم، استقلال سه امتیاز از سایپا گرفت تا ما بتوانیم همچنان مدعی قهرمانی باشیم. من نمی‌دانم چرا مطبوعات خبر از درگیری ما می‌دهند! من فقط به عنوان یک هوادار به استادیوم رفته بودم و اصلا داماد قلعه نویی هم اهل این حرفا نیست که بخواهد با کسی دعوا کند!
کاپیتان مصدوم استقلال در پایان گفت : در حال حاضر دارم به سختی تمرین می‌کنم تا هرچه سریعتر به تمرین و البته ترکیب استقلال برگردم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها