کد خبر: ۲۴۴۶۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
دروازه بان شماره یک پرسپولیس در مسیر دروازه بان های سابق ایرانی این تیم قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از رادنیوز، به نظر می رسد سنگربانان ایرانی توانایی رقابت با نیلسون کوره آ را ندارند و پس از شهاب گردان و علیرضا حقیقی نوبت سوشا مکانی شد که از رقابت با سنگربان برزیلی ناامید شود!

 

شنیدیم پس از درخشش نیلسون برزیلی در بازی با ذوب آهن اصفهان، برخورد کادر فنی پرسپولیس با گلر خارجی خود جوری بوده که سوشا مکانی هم متوجه شده فعلا شانسی برای بازی درپرسپولیس ندارد.

 

از طرفی این گلر جوان ایرانی نیک می داند که در صورت ادامه این روند هیچ شانسی برای حضور در جام ملت های آسیا در استرالیا نخواهد داشت، چیزی که برای آن به جمع سرخپوشان ملحق شده است.

 

بر همین اساس شنیدیم سوشا مکانی تصمیم گرفته از فرمول علیرضا حقیقی استفاده کند و به پیشنهاد مدیر برنامه هایش در اروپا به فوتبالش ادامه دهد تا با توجه به علاقمندی کارلوس کی روش به فوتبال قاره سبز به تیم ملی دعوت شود.

 

ظاهرا سوشا مکانی با علی دایی هم صحبت کرده و خواسته تا شرایط را برای جدایی اش فراهم کند که البته پاسخ روشنی دریافت نکرده است.

 

بد نیست اضافه کنیم که مدیر برنامه های سوشا مکانی یک بانوی ایرانی مقیم آلمان به اسم سمیرا سمیعی است که علی دایی با پدر و خانواده اش رابطه خوبی دارد. در ضمن سمیعی مدیر برنامه های بازیکنان سرشناسی از جمله "پرمرته ساکر" مدافع ملی پوش آلمانی نیز هست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها