کد خبر: ۲۴۴۷۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
سرمربی تیم استقلال گفت: « اگر قانون اجازه بدهد از مجری 90 شکایت خواهیم کرد. همه کارشناس هایی که به این برنامه می آیند توجیه شده اند.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سایپا عنوان کرد: «اجازه بفرمایید عرض تسلیت داشته باشم یکبار دیگه برای درگذشت واقعا خبرنگار با صداقت با شرف خبرنگار آقای مهدی نفر و شاعر مشهور ایرانی خانم سیمین بهبهانی و سالروز ورود آزادگان عزیز که شرف و غیرت رو به ایران برگرداندند.»

 

وی ادامه داد: «شاید در 400 یا 500 سال گذشته اگر تاریخ را خواندم توی این جنگ تنها جنگی بوده یک وجب از خاک کشورمون از ما گرفته نشده و اینها امنیت، صداقت، معرفت و هر چی در ایران هست ماحصل ایثارگری های این عزیزان است.»

 

سرمربی استقلال تاکید کرد: «در رابطه با بازی واقعیت قضیه من باید به تیم خودم تبریک بگویم. دو تا توپ روی دروازه ما آمد که دو گل خوردیم. در طرف مقابل 10 تا کرنر زدیم، 8-9 موقعیت گل داشتیم. ما موقعیت های فراوانی خلق کردیم که این نشان از بازی خوب ما دارد.»

 

قلعه نویی در خصوص درخشش امید ابراهیمی گفت: «به مجموعه خودم افتخار می کنم که توانستیم یک هافبک خوبی گرفتیم که شاید در تاریخ فوتبال ایران یکی از بهترین هافبک ها باشد. امید ابراهیمی که فکر می کنم در جام جهانی در حقش اجحاف شده و امروز ثابت که امید بالاتر از فوتبال ایران است.»

 

قلعه نویی افزود: «سایپا تغییر سیستم داده بود و با سه دفاع مرکزی بازی کرد. ما هم در نیمه دوم به سیستم 3 - 3 - 4 تغییر روش دادیم و کاملا تهاجمی بازی کردیم. به آقای جلالی هم تبریک می گویم. در مجموع به بچه هایم تبریک می گویم و ممنون از تماشاگران که تا آخرین لحظه تیم را تشویق کردند و صبوری به خرج دادند. تیم ما دارد برمی گردد به سال 83 و 84. در هفته هایی که کم گل بوده بازی های استقلال 4 گل داشت و امروز نیز 5 گل داشت.»

 

قلعه نویی افزود: «شب گذشته در برنامه 90 به هواداران تیم استقلال بی احترامی شد. این برنامه به تیمی که 30 میلیون طرفدار دارد اجازه دفاع از حق خود را نداد. به سرپرست تیمم اجازه ندادند که از حق تیم ما دفاع کند. آقای فردوسی پور دیگر حق ندارد که از قلعه نویی اسمی بیاورد و یا مصاحبه ای پخش کند. به بازیکنان هم گفتم که دیگر حق ندارند با 90 مصاحبه کنند.»

 

سرمربی استقلال در ادامه از فنایی هم انتقاد کرد و گفت: «آقای فنایی قبل از اینکه برود داخل برنامه خود را ثابت کرد و نشان داد که آنچه را که به وی گفته اند در برنامه 90 بیان کرد. من باید بگویم که ما خودمان از فوتبال هستیم و می‌دانیم که داوری چگونه است. می خواهیم از طریق قانونی كاری كنیم كه برنامه 90 دیگر حق نداشته باشد کارشناسی بازی استقلال را انجام بدهد. اگر قانون اجازه بدهد از مجری 90 شکایت خواهیم کرد. همه کارشناس هایی که به این برنامه می آیند توجیه شده اند. تمام اس ام اس ها در این برنامه جهت دار است. همه چیز توجیه شده است. اینها درد فوتبال ماست.»

 

سرمربی آبی ها اما خارج از سالن کنفرانس خبری هم با خبرنگاران گفتگو کرد و با اشاره به مشکلات خط دفاعی این تیم گفت: «مشخص شد در ساختار دفاعی خیلی مشکل داریم. ما با یک اوت دستی به حریف پنالتی دادیم و باید در این باره زیاد کار کنیم اما خوشحالی من برای این است که یک بازیکن را برای آینده استقلال آوردم و مثل خیلی ها به آینده خودم فکر نکردم بلکه به خاطر آینده استقلال این کار را کردم.»

 

قلعه نویی در خصوص اینکه چرا طرفداران استقلال به ورزشگاه نمی آیند گفت: «مطمئن باشید طرفداران استقلال با این تیم آشتی می کنند. اگر سه - چهار هفته دیگر بگذرد، با بازی های زیبایی که ارائه می کنیم به ورزشگاه می آیند. آنها در دسته سوم هم ما را تنها نگذاشته بودند و با تداعی بازی های سال 83 تماشاگران را به ورزشگاه برمی گردانیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها