کد خبر: ۲۴۴۷۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
امیرحسین صادقی با برادر داماد سرمربی استقلال درگیری پیدا كرد كه با حضور تنی چند از لیدرهای استقلال شکل جدی تری به خود گرفت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام ن‍یوز، در حالی که دیدار تیم های سایپا و استقلال با نتیجه 3 بر 2 به سود آبی‌پوشان به پایان رسید و کادر فنی استقلال مشغول خوشحالی بود، امیرحسین صادقی قصد داشت به رختکن برود که با حواشی جنجالی روبرو شد.

 

هنگامی که وی از پله‌های جایگاه ویژه به پایین می‌آمد یكی از هواداران استقلال به سمت وی حمله کرد و یک سیلی به صورت مدافع استقلال زد. این کار موجب شد تا پیشانی و صورت صادقی کبود شود.

 

صادقی هم در واکنش به این حرکت عصبی شد و با این هوادار درگیری فیزیکی پیدا کرد. در این لحظه فضای جایگاه ویژه ملتهب شد و تماشاگران استقلال این مکان را دوره کردند.

 

یکی از مشوقین تیم استقلال در حمایت از صادقی با ضارب وی به شدت درگیری فیزیکی پیدا کرد که حراست مجموعه ورزشگاه آزادی را وادار به واکنش کرد. پس از آن ماموران نیروی انتظامی مانع ادامه درگیری شدند، اما چند تن از هواداران با تماشاگر خاطی برخورد کردند. آنها قصد داشتند ضارب صادقی را مورد ضرب و شتم قرار دهند.

 

پس از به پایان رسیدن این درگیری مشخص شد که ضارب امیرحسین صادقی از نزدیکان امیرقلعه‌نویی و ظاهراً برادر داماد وی بوده است.

 

صادقی وقتی به كنار زمین رسید سرمربی تیم استقلال به شکلی با صادقی صحبت می‌کرد که حرکات دستش نشان می‌داد به شدت از وی ناراحت است. صادقی هم در این بین به قلعه‌نویی اعتراض کرد که در این لحظه امیر عرب، امیرحسین صادقی را به بیرون زمین فراخواند و مدافع استقلال مجبور به ترک ورزشگاه شد.

 

درگیری طرفین پس از خروج صادقی از استادیوم ادامه داشت و هواداران با ضارب مدافع تیم‌شان به شدت درگیری لفظی پیدا کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها