کد خبر: ۲۴۴۸۳۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،باخت به پدیده در مشهد تنها بهانه ای بود برای اینکه رسول خطیبی به سیم آخر بزند و از مشکلات مالی ادامه دار باشگاهش بشدت انتقاد کند. با این حال دامنه انتقادات خطیبی خیلی زود دامن نظمی مدیرعامل باشگاه را هم گرفت تا مشخص شود فاصله زیادی بین سرمربی و مدیرعامل وجود دارد و طرفین همدیگر را قبول ندانرد.

تنها یک روز بعد از اولین شکست تراکتور خطیبی در مصاحبه ای تند تهدید به استعفا کد البته نظمی را در بی پولی باشگاه مقصر دانست. خطیبی در این مصاحبه اعلام کرد تنها با قول رئیس هیات مدیره تا الان ساکت مانده و قصد داشته بعد از بازی با ملوان سفره دلش را باز کند.

آتشی‌ترین جملات خطیبی در مصاحبه امروزش می‌تواند تراکتورسازی را وارد چالشی جدی کند آن هم در حالی که تازه چهار بازی از فصل جدید گذشته و تراکتور 7 امتیاز دارد:

    من با نظمی حرفی ندارم او بهتر است برود مشکلات باشگاه را حل کند…آقای نظمی من بازیچه دست شما نیستم و مثل شما نیستم که در ورزش نبوده باشم…. اگر سردار کریمیان به من قول نمی‌داد بعد از بازی با ملوان همه حرف‌هایم را می‌زدم…. الان می‌فهمم که چرا اول فصل هیچ مربی حاضر نمی‌شد سرمربی تراکتورسازی شود… اگر مشکلات حل نشود از فردا سر تمرین نمی‌روم…. تا حالا یک ریال از تراکتورسازی پول نگرفته‌ام و اگر این مسائل ادامه پیدا کند بدون اینکه ریالی بگیرم تراکتور را رها می‌کنم.

اما واکنش جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی هم به این مصاحبه و تهدید جالب بود. با صحبت‌های نظمی مشخص شد اختلاف خطیبی و نظمی بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌شد و ظاهرا نظمی بدش نمی‌آید خطیبی استعفا داده و این مساله را در هیات مدیره مطرح کند. نظمی طوری صحبت کرده که انگار خطیبی در هیات مدیره مخالفانی هم دارد و شاید اگر خطیبی شوخی شوخی استعفا بدهد به راحتی او را کنار بگذارند و دنبال مربی دیگری برود.

نظمی امروز به فارس گفته: «اگر او نماند مشکلی نیست. خطیبی استعفایش را بنویسد و آن را در هیأت مدیره مطرح می‌کنیم وقتی این خبر به من رسید در فرودگاه بودم و نمی‌خواهم بگویم عکس‌العمل بعضی از اعضای هیأت مدیره چه بوده است این صحبت‌ها از روی بی‌تجربگی مطرح شده است.»

حالا باید منتظر ماند و دید واکنش رسول خطبی به این صحبت‌ها چیست. آیا با تداوم مشکلات مالی تراکتورسازی رسول تهدیدش را عملی کرده و نظمی هم که انگار بدش نمی‌آید خطیبی را کنار بگذارد این مساله را با کمک اعضای موافقش در هیات مدیره پیش می‌برد یا خطیبی با مشکلات کنار می‌آید و وساطت‌ها و میانجی گری های رئیس هیات مدیره شرایط را موقتا آرام خواهد کرد تا خطیبی به فکر بازی یکشنبه با صبای قم باشد.

البته سرپرست تیم تراکتورسازی طوری مصاحبه کرده که انگار نباید استعفای رسول را جدی گرفت اما حالا که اختلاف بین سرمربی و مدیرعامل عیان شده باید دید این دو نفر در ادامه راه چگونه می‌توانند با یکدیگر همکاری کنند و اگر مشکلات مالی باشگاه ادامه داشته باشد این همکاری نهایتا چند هفته دیگر ادامه خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها