کد خبر: ۲۴۴۸۳۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،علی فتح‌ا…زاده کجاست؟ چرا مصاحبه‌ای از مدیرعامل سابق باشگاه استقلال نمی‌بینیم؟ چرا فتح‌ا…زاده دیگر مانند گذشته در رسانه‌ها دیده نمی‌شود؟ پاسخ روشن است. وقتی سمتی در فوتبال نداشته باشی کمتر در قاب چشم رسانه‌ها قرار می‌گیری.

فتح‌ا…زاده هم از این فضای آرام استفاده کرده و به کارهای شخصی‌اش می‌پردازد. او گاهی به کلاس‌های درس رشته دکترای روزنامه‌نگاری می‌رود، گاهی به مجله و روزنامه‌اش رسیدگی می‌کند و اگر فرصت کند به برخی کارهای تجاری هم می‌پردازد. فتح‌ا…زاده این روزها خارج از کشور به‌سر می‌برد. او اکنون در آلمان است. می‌گویند فتح‌ا…زاده برای عقد قرارداد کاری مربوط به حوزه فوتبال راهی آلمان شده است.

سفر فتح‌ا…زاده اما همین جا به پایان نمی‌رسد. مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در روزهای آتی به اسپانیا سفری خواهد داشت و دیداری می‌کند با جواد نکونام. البته علت اصلی سفر فتح‌ا…زاده به اسپانیا دیدار با نکونام نبوده. گفته می‌شود دلیل این سفر هم کاری است اما مدیرعامل سابق باشگاه استقلال نمی‌خواهد لذت دیدار دوباره با شاه‌ماهی نقل و انتقالاتش را از دست بدهد و می‌خواهد به پامپلونای اسپانیا رفته و با جواد ملاقاتی داشته باشد و شاید دعوتی هم داشته باشد از طرف مدیر باشگاه اوساسونا و به این باشگاه هم سری بزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها