کد خبر: ۲۴۵۰۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
واکنش حماس به قطعنامه شورای امنیت، فرار گسترده صهیونیستها از شهرک اشکول به مناطق دیگر از بیم حملات موشکی تلافی جویانه مقاومت از جمله اخبار مربوط به جنگ علیه ملت فلسطین است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، رژیم صهیونیستی از 17 تیر، جنگ تمام عیار و وحشیانه ای را علیه مردم غزه به راه انداخته است که هر چند در چند مقطع با آتش بس کوتاه مدت سه روزه، پنج روزه و یک روزه که بارها از سوی این رژیم نقض شد، شدت حملات صهیونیستها کاهش یافت، با این حال حملات به مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد که تا کنون بیش از دو هزار و 70 نفر شهید و بیش از 10 هزار نفر زخمی شده اند و دهها هزار نفر دیگر آواره و هزاران خانه، مدرسه، مسجد و بیمارستان نیز تخریب شده است.

جمعه  ۱۳۹۳/۵/۳۱

۱۳:۳۱ واکنش حماس به قطعنامه شورای امنیت/فرار دسته جمعی صهیونیستها از اشکول

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) قطعنامه شورای امنیت را در صورتی که خواسته های ملت فلسطین شامل رفع محاصره و توقف تجاوزات را به دنبال نداشته باشد الزام آور ندانست.حسام بدران سخنگوی حماس تاکید کرد: قطعنامه شورای امنیت اگر خواسته های ملت فلسطین را برآورده نکند الزام آور نیست.

وی سفر خالد مشعل به قاهره به همراه ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان را تکذیب کرد.

این در حالی است که منابع صهیونیستی از فرار هزاران نفر از شهرک نشینان اشکول از این منطقه به سوی شهرهای دیگر سرزمین های اشغالی به علت حملات موشکی تلافی جویانه مقاومت فلسطین خبر دادند.

همزمان منابع فلسطینی اعلام کردند: مقاومت فلسطین 11 مزدور رژیم صهیونیستی را در غزه اعدام کرده است.
 

۱۰:۲۳ شهادت 561 کودک فلسطینی از ابتدای حملات صهیونیستها به غزه

منابع بهداشتی فلسطینی از شهادت 2078 نفر از ابتدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه که 561 کودک در میان آنها دیده می شود در 45 روز گذشته خبر دادند.

این منابع همچنین به زخمی شدن 10345 نفر که در میان آنها3189 کودک دیده می شود اشاره کردند. از سوی دیگر توپخانه رژیم صهیونیستی اردوگاه مخیم البریج در مرکز غزه را هدف قرار داد.جنگنده های این رژیم نیز منزل شبیر در خانیونس را بمباران کردند.هواپیماهای بدون سرنشین این رژیم منزلی را در بیت لاهیا هدف قرار دادند.

۰۸:۴۶ صهیونیستها 20 هزار تن مواد منفجره بر سر مردم غزه ریخته اند/شلیک موشکهای مقاومت به بن گوریون

رسانه های خارجی از ادامه حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه و شلیک موشکهای مقاومت به شهرکهای صهیونیست نشین و فرودگاه بن گوریون و شهادت 38 فلسطینی در روز پنجشنبه خبر دادند.

 شبکه المیادین گزارش داد وزارت کشور فلسطین اعلام کرد اشغالگران، 20 هزار تن مواد منفجره بر سر مردم بی دفاع غزه ریخته اند که معادل شش بمب اتمی است.

این در حالی است که آمار شهدای فلسطینی در روز پنجشنبه به 38 نفر رسیده است. جنگنده های اسرائیلی شب گذشته غرب شهر غزه را بمباران کردند، قایقهای توپدار اسرائیلی هم، سواحل رفح را گلوله باران کردند.

گردانهای المجاهدون به تلافی تجاوزات مستمر صهیونیستها، بئرالسبع و عسقلان را با 20 موشک گراد هدف قرار دادند. 

کانال دهم تلویزیون اسرائیل هم به نقل از یک مقام صهیونیست گزارش داد محدودیتهای آمریکا بر صادرات سلاح به اسرائیل برداشته شده است.

منابع اسرائیلی از شلیک موشکهای مقاومت به مناطق صهیونیست نشین قدس اشغالی و به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرکهای صهیونیست نشین کرانه باختری و منطقه هشفیله خبر دادند.

گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس هم از حمله موشکی به فرودگاه بن گوریون با موشک ام 75 خبر داد.

اسماعیل هنیه از رهبران حماس هم تاکید کرد نبرد میان مقاومت و اشغالگران اسرائیلی، نبردی طولانی بوده و دشمن بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.وی خاطر نشان کرد ملت فلسطین به کمتر از توقف تجاوزات دشمن و رفع محاصره کامل غزه رضایت نخواهد داد.

پنجشنبه ۱۳۹۳/۵/۳۰


۱۶:۲۶ ادامه موشکباران شهرکهای صهیونیست نشین/تشییع فرماندهان قسام از سوی هزاران فلسطینی

گردانهای عزالدین قسام پایگاه نظامی زیکیم را با خمپاره 120 میلیمتری هدف قرار دادند.منابع آگاه از به صدا درآمدن آژیر خطر در عسقلان، زیکیم،کرمیا و مردخای و بئر السبع خبر دادند.

از سوی دیگر جنگنده های رژیم صهیونیستی منطقه ای در شمال غزه را هدف قرار دادند.گردانهای ناصر صلاح الدین به صوفا در سرزمین های اشغالی  سه موشک 107 شلیک کردند.

در  همین حال هزاران فلسطینی اجساد فرماندهان عزالدین القسام شامل محمد ابو شماله، رائد العطار و محمد برهوم را تشییع کردند.


۱۳:۵۷ حملات موشکی مقاومت به فرودگاه بن گورین و تل آویو

مقاومت فلسطین علاوه بر هدف قرار دادن تل آویو به فرودگاه بن گورین نیز موشک ام 75 شلیک کرد.

در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به شیخ رضوان در غزه چهار فلسطینی شهید شدند.گردانهای قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی اشکول، کرمیه و کیسوویم را با موشک 107 هدف قرار دادند.

در همین حال مصر پروازهای قاهره به تل آویو را لغو کرد.توپخانه رژیم صهیونیستی منطقه جحر الدیک در مرکز غزه را گلوله باران کرد.


۱۳:۵۶ افزایش آمار شهدا به 2069 و زخمی شدگان به 10310/صدای آژیر در جنوب تل آویو

رسانه ها از افزایش آمار شهدا و زخمی شدگان فلسطینی بر اثر ادامه حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند.

منابع فلسطینی اعلام کردند: جنگنده های رژیم صهیونیستی منطقه النصیرات در غزه را هدف قرار دادند.صدای آژیر خطر در رحوفوت در جنوب تل آوی به صدا درآمد.

قسام منطقه العین الثالثه را با چهار موشک 107 هدف قرار داد.از سوی دیگر منابع فلسطینی تعداد شهدای فلسطینی از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را 2069 و زخمی شدگان را 10310 نفر اعلام کردند.

همزمان جنبش المجاهدین فلسطین ضمن تسلیت به خاطر شهادت سه فرمانده وابسته به گردانهای عزالدین قسام وعده واکنش کوبنده علیه صهیونیستها را داد.


۱۳:۱۲ اذعان صهیونیستها به 160 حمله موشکی مقاومت فلسطین/ابوزهری: صهیونیستها تاوان خواهند داد

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی اذعان کردند: حماس روز گذشته بیش از 160 موشک به اسرائیل شلیک کرده است که فقط بیست موشک ردگیری شده است.

این در حالی است که حماس صبح امروز اعلام کرد که فرودگاه بین المللی را هدف قرار می دهد. همزمان سامی ابوزهری سخنگوی حماس گفت: ترور فرماندهان قسام جنایت بزرگی است که اراده ملت فلسطین را ضعیف نخواهد کرد و اسرائیل تاوان آن را خواهد پرداخت.

در همین حال آفیخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: دو فرمانده حماس به نامهای رائد العطار و محمد ابو شماله ترور شده اند.

از سوی دیگر خالد مشعل گفت: در حال حاضر گفتگویی با رژیم صهیونیستی تا تحقق خواسته های فلسطینی ها انجام نخواهد شد.


۱۲:۱۶ عسقلان و اشکول هدف موشکهای مقاومت قرار گرفتند/شهادت سه فرمانده قسام

پایگاه فلسطین الیوم در گزارشی اعلام کرد: هنور چند صباحی از انتشار فهرست ترور مورد نظر صهیونیستها در روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونت نگذشته است که صبح امروز رائد العطار ،محمد ابو الشماله و محمد برهم سه نفر از فرماندهان گردانهای قسام در بمباران منزلی در رفح به شهادت رسیدند.

این پایگاه فلسطینی نوشت: رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ تاکنون به دنبال دستاوردهای استراتژیک از طریق ترور فرماندهان مقاومت و شخصیت های سیاسی آن بود که آخرین آن شکست در ترور محمد الضیف فرمانده کل گردانهای قسام بود.روزنامه یدیعوت آحارونت فهرستی اعلام کرد که در آن نام اسماعیل هنیه یکی از معروفترین شخصیتهای سیاسی حماس دیده می شود و این روزنامه به نجات هنیه از بمبارانها اشاره کرده است.این رسانه صهیونیستی به تمایل اسرائیلی ها برای ترور محمود الزهار و فتحی حماد وزیر کشور دولت منتخب فلسطین در غزه و نیز مروان عیسی معاون محمد الضیف، اشاره کرده بود.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از به صدا درآمدن آژیر خطر در عسقلان و اصابت چند موشک مقاومت به این شهرک خبر دادند


۱۲:۱۶ دیدار قریب الوقوع امیر قطر با ابومازن و مشعل/شهادت 2054 و زخمی شدن 10224 در تجاوزات صهیونیستها

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر با ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان و خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس دیدار و گفتگو خواهد کرد.منابع قطری اعلام کردند: در این دیدار روند تحولات غزه واوضاع فلسطین و راههای حمایت از ملت فلسطین با توجه به تجاوزات وحشیانه رژیم اسرائیل مورد رایزنی قرار خواهد گرفت.

از سوی دیگر منابع فلسطینی تعداد شهدای فلسطینی از ابتدای تجاوزاتر رژیم صهیونیستی را تا کنون2054 و تعداد زخمی شدگان را 10224 نفر اعلام کردند.

گردانهای قسام شهادت سه فرمانده خود به نام ابو شمالله، رائد العطار و محمد برهوم را در رفح تایید کرد


۱۱:۲۵ هفت شهید در جدیدترین حملات صهیونیستها به غزه/واکنش الجزایر

منابع فلسطینی حاصل حملات ددمنشانه هوایی رژیم صهیونیستی به تل السلطانی در غزه را هفت نفر اعلام کردند. این منابع از حملات هوایی به نوار مرزی غزه با مصر خبر دادند.

همزمان الجزایر به شدت تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم و بر همبستگی کامل با ملت فلسطین تاکید کرد.

در بیانیه وزارت خارجه الجزایر آمده است: از سرگیری حملات به غزه، فلسطین و کل خاورمیانه را در معرض وضع خطرناکی قرار می دهد.جامعه بین المللی و شورای امنیت باید اقدامات مناسبی برای توقف فوری حملات اتخاذ کند.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها