کد خبر: ۲۴۵۱۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
در یک اتفاق نادر و شاید برای اولین بار، علی دایی مصاحبه‌ای علیه محمد دادکان انجام داد. تقریباً کسی به یاد نمی‌آورد که دایی، علیه دادکان مصاحبه کرده باشد اما بالاخره این اتفاق افتاد و در سالی که دایی رابطه‌‌اش با برخی از پرسپولیسی‌ها را تیره و تار کرده، به جنگ با دادکان هم وارد شد. ولی در مصاحبه دایی، نقاط تاریک و غیرشفافی وجود داشت که سعی می‌کنیم به برخی از آنها اشاره و شفاف‌سازی کنیم.

چرا دادکان علیه رحیمی مصاحبه کرد؟

یک‌شنبه‌شب هفته قبل، علیرضا رحیمی در یک مصاحبه طولانی و بسیار مهم، حرف‌های زیادی به زبان آورد و از عوامل حراستی و اطلاعاتی، حتی شخص رئیس‌جمهور درخواست کرد وارد ماجراهای باشگاه پرسپولیس شوند و به اوضاع این باشگاه سر و سامان دهند. صبح دوشنبه، یعنی یک روز پس از آن مصاحبه، دکتر دادکان نیز در همان خبرگزاری، مصاحبه‌ای علیه رحیمی و رفتار و گفتارش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انجام داد. حرف‌های دادکان، تیپ منتقدانه‌ای از وزارت ورزش به خود گرفته بود. یعنی رئیس اسبق فدراسیون فوتبال، با یک تیر، چند نشان را زد و دلیل مصاحبه‌‌اش هم همین موضوع بود.

ماجرای 40 درصد از قرارداد دایی چیست؟

دادکان در یکی از مصاحبه‌هایش، از یک ماجرای عجیب پرده برداشت و رسماً اعلام کرد علی دایی در این فصل 40 درصد از قراردادش را دریافت کرده است. همین موضوع باعث تعجب مسئولان باشگاه شد که چطور ممکن است دکتر از محتوای قرارداد دایی مطلع شود اما شنیدیم یکی از دوستان نزدیک دادکان، این قضیه را برایش تعریف کرده بود و آمارها را به صورت دقیق به گوش دکتر رسانده بود. دادکان که هنوز با قرارداد سنگین مالی علی دایی با پرسپولیس کنار نیامده، به بهانه پرداخت 40 درصد به علی دایی، مصاحبه‌ای جنجالی کرد.

فرد مورد نظر دایی چه کسی بود؟

علی دایی اما در مصاحبه‌ای که علیه دادکان انجام داد، از فردی نام برد که رابط تماس تلفنی خودش با دادکان شده بود. این ‌فرد محمد پنجعلی است. بعد از مصاحبه دادکان، پنجعلی ظهر دوشنبه به معاونت ورزش دانشگاه آزاد یعنی محل کار دادکان رفت تا از او بابت اتفاقات رخ داده، تشکر کند. در میان صحبت‌های‌شان، پنجعلی با دایی تماس تلفنی برقرار کرد و گوشی تلفن را به دادکان داد تا با دایی صحبت کند. دادکان در این تماس تلفنی، هرگز حرفی از مخالفت و انتقاداتش از وزیر ورزش به زبان نیاورد و شاهد این ماجرا، شخص پنجعلی است ولی دایی در مصاحبه‌‌اش علیه دادکان به این نکته اشاره کرد که اگر علیه وزیر موضع می‌گرفت، دادکان به ماجرای قراردادش وارد نمی‌شد!

دادکان مصاحبه نکرد

در نهایت اینکه دیروز سعی کردیم با دادکان صحبت کنیم اما او علاقه‌ای به مصاحبه نداشت. اطرافیان دادکان معتقدند او به شدت از علی دایی دلخور است و هرگز فکرش را نمی‌کرد دایی یک روزی علیه‌‌اش صحبت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها