کد خبر: ۲۴۵۲۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
مدیرعامل سپاهان اعلام کرد: علی حمودی برای بازی در سپاهان مشکلی ندارد و می‌تواند از بازی بعدی این تیم مقابل فولاد بازی کند.
در همین خصوص با حمودی تماس گرفتیم که او درباره آخرین وضعیت خودش به "ورزش سه" گفت: بعد از شکستی که مقابل نفت داشتیم بچه ها سعی کردند دوباره به شرایط خوبی رسیدند. به هر حال در فوتبال برد و باخت وجود دارد. ما بعد از اینکه 3 بازی پشت سرهم را بردیم این نتیجه را بدست آوردیم. البته نباید فراموش کنیم این نتیجه در شرایط غیرعادی بدست آمد. ما در شرایط عجیبی به نفت باختیم و همه دیدند در دقیقه 10 دروازه‌بان‌مان مصدوم شد. البته ما تیم های بزرگ را بردیم و می توانیم در بازی های بعدی نتایج بهتری بگیریم.
او در مورد بازی حساس برابر فولاد گفت: بازی خیلی سختی داریم و فکر می کنم بازی جذاب شود. فولادی یکی از رقبای ما برای قهرمانی محسوب می شود و باید این تیم را ببریم. برد در این بازی خیلی به ما کمک می کند تا در صدر جدول باشیم.
حمودی در رابطه با رفع شدن مشکل سربازی‌اش هم صحبت کرد: آقای خلیلیان در این مورد صحبت کردند و مشکل من حل شده و اگر کادر فنی صلاح بدانند می توانم جلوی فولاد بازی کنم. کلا این مشکل حل شده و تا پایان لیگ با سپاهان هستم.
او در خصوص جدایی حاج صفی از سپاهان هم گفت: احسان سر تمرین از بچه ها خداحافظی کرد و به ما گفت: برای یک سفر کاری می روم. خبر دیگری از او ندارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها