کد خبر: ۲۴۵۴۰۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۸     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، افشین درباره شرایط فولاد به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: شرایط خیلی خوبی داریم ولی به بچه ها واقعا در تمرینات زیر این هوای گرم فشار می آید.

او درمورد رویارویی با سپاهان ادامه می دهد: بچه های ما با یک برنامه‌ریزی درست می‌روند برای سه امتیاز. ما نباید از آن ها بترسیم سپاهانی ها باید از فولاد بترسند. ما جوان های خیلی خوبی داریم.

مهاجم فولاد راجع به جدایی پریرا و قرار گرفتن او مقابل فولاد اضافه می کند: پریرا دو فصل برای ما بازی کرد و همه از او راضی بودند. ما او را به لیگ معرفی کردیم اما به هرحال تصمیم خودش بود که به سپاهان برود باشگاه ما چارچوب دارد و نمی تواند بالاتر از آن با بازیکن قرارداد ببندد. حیف شد که رفت ولی برایش آرزوی موفقیت می کنم.

آرش افشین از غیبتش ناراحت است و می‌گوید: بخاطر اتفاقات فصل قبل خیلی دوست داشتم که جلوی سپاهان بازی کنم. مصدومیت فرصت بازی را از من گرفت ولی اشکالی ندارد می گذرد.

او راجع به مشکل رحمانی و این که این فصل نمی تواند فولاد را همراهی کند اضافه می‌کند: واقعا خیلی ناراحت شدم که نمی تواند ما را همراهی کند فشار زیادی روی او بود. هر کس هر چقدر هم که خوب باشد نمی تواند جای رحمانی را در تیم مان پر کند. دعا می کنم هرچه زودتر برگردد.

افشین در آخر راجع به مصدومیتش و شائبه ای که درباره ادامه دار بودن این مصدومیت بر سر زبان ها است می گوید: من واقعا مشکل داشتم که نتوانستم بازی کنم این را از پزشک جراحم بپرسید. من فقط مصدومیت نازک نی پا دارم و نمی دانم چرا این حرف ها را پشت سر من می زنند و با بعضی از بازیکنان مصدوم مثل نویدکیا و جباری مقایسه‌ام می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها