کد خبر: ۲۴۵۴۱۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، وريا غفوري همان بازيکن کرد که سال گذشته زننده زيباترين گل فصل با پيراهن نفت تهران برابر استقلال بود مصدوم است و نميتواند در شبه فينال زودرس ليگ حاضر باشد.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان اصفهان در 5 سال گذشته برابر فولاد خوزستان عالی کار کرده و تنها یکبار شکست خورده است. آنها برای آنکه در صدر جدول موقعیت خود را تثبیت کنند باید غیبت دو بازیکن اصلی خود را تحمل کنند.

وریا غفوری همان بازیکن کرد که سال گذشته زننده زیباترین گل فصل با پیراهن نفت تهران برابر استقلال بود مصدوم است و نمیتواند در شبه فینال زودرس لیگ حاضر باشد. این میدان میتوانست برای او فرصتی برای خودنمایی و ابراز توانایی هایش برای حضور در تیم ملی جلوی چشمان کی‌روش باشد، مردی که ادامه حضورش در فوتبال ما قطعی شده است.

سپاهان به جز وریا غفوری بازیکن جوان خود یعنی محمد حسین مرادمند را هم در اختیار ندارد. مرادمند که یکی از پدیده های فوتبال ایران در روزهای اخیر است در دیدار برابر نفت تهران از میدان اخراج شد و سپاهانی ها از حضور این مرد 21 ساله که شماره 18 تیم را برتن میکند بهره نخواهند برد.

سپاهانی ها با استفاده از عبدالله کرمی و لوسیانو پریرا دویار قدیمی خوزستانی ها، آنها را بیش از پیش متاثر خواهند ساخت. کرمی و لوسیانو پریرا از عوامل مهم قهرمانی تیم فولاد خوزستان در سال گذشته بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها