کد خبر: ۲۴۵۴۳۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، با فرهاد کاظمی درباره کی‌روش و حرف‌هایش، تیم‌ملی‌ امید و ادامه فعالیتش به گفت‌وگو با ورزش سه، پرداخت.
ابقای کی‌روش درست بود
ادعا می‌ کنم که کی‌روش در حال حاضر بیش از هر کس دیگری توان هدایت تیم‌ملی‌ فوتبال کشور را دارد. او با فضای تیم‌ملی‌ آشناست و نتیجه ای که گرفته هم نسبتا خوب بوده است، باید ادامه مسئولیت را به کی‌روش داده و متناسب آن از او مسئولیت بخواهیم. به اعتقاد من کی‌روش منطقی ترین گزینه حال حاضر فوتبال ماست. اما به شرطی که با ایجاد رویه تغییر و جوانگرایی خونی تازه به فوتبال ایران بدمد.
ما فقط 3 رقیب داریم
شنیده ام که کی‌روش گفته حریفان ایران در جام ملت های آسیا تیم های قدرتمندی هستند، من متاسفم از اینکه به جای اینکه قطری ها، اماراتی ها و بحرینی ها از ما بترسند ما از آنها می‌ ترسیم. به نظر من امروز در فوتبال ما برایمان به جز کره، ژاپن و استرالیا هیچ رقیبی وجود ندارد. باورم نمی‌ شود که مربی تیم‌ملی‌ ما قطر و امارات را مربیان بزرگی معرفی کرده است.
این تصمیم دیوانگی است
با خواندن اسم بازیکنان تیم‌ملی‌ امید در بازی های آسیایی متاثر شدم، اولا به اعتقاد من ما باید با تیم زیر 23 سال به مساباقت بروم نه تیم زیر 21 سال. وقتی شنیدم با تیم زیر 23 سال قرار است به میدان برویم خوشحالم شدم که می‌ تواند از ستارگانی مثل بیرانوند، پیام صادقیان، عالیشاه، حاج محمدی، جهانبخش، سردار آزمون و ... استفاده کنیم. اما متوجه شدم که نفرات تیم‌ملی‌ برای ایجاد نظم در لیگ به طور گزینشی و توافقی برگزیده شده اند، این یعنی قمار بر سر قداست نام ایران؛ یعنی چه؟ یعنی لیگ فوتبال ما آنقدر بزرگ است که نمی‌ شود به خاطر تیم‌ملی‌ امید و موفقیتش آن را 2 هفته تعطیل کرد.
تمام شد دیگر آنجا نمی‌ روم ...
3 بار پیکان را به لیگ‌برتر آوردم، رکورددار موفقیت در لیگ دسته اول هستم. اما تمام شد، همه دنیا را هم به من بدهند به لیگ دسته اول برنمی گردم فقط لیگ‌برتر حتی اگر بدون تیم بمانم به دسته اول نمی‌ روم. سال گذشته پیکان را بالا آوردم اما قراردادم با این تیم تمام شد، حق مسئولان این تیم بود که من را دوباره بخواهند یا از کس دیگری استفاده کنند، خب، مرا نخواستند. 3 بار آنها را بالا آوردم و به قراردادم عمل کردم چیز بیشتری نمی‌خواهم.
دست از سرشان برنمی دارم
من هیچ وقت ممنوع الکار نبودم، چند آدم مسئله دار در کارم اختلال به وجود آوردند. آدم هایی که مانع کارم شدند و حالا نوبت است تا لحظه ای که عمر دارم دست از سرشان برنمی دارم. ببینید با کسانی که به من آسیب رسانند چه کار خواهم کرد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها