کد خبر: ۲۴۵۴۴۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳

 به گزارش "ورزش سه" ، رسول خطیبی، سرمربی تراکتورسازی درخصوص بازی فردای تیمش می گوید: صبا تیم خوبی است و  در چهار دیدار اخیر شکستی را تجربه نکرده است ولی امیدوارم فردا بتوانیم تمرینات تاکتیکی که در این چند روز داشته‌ایم، در زمین مسابقه پیاده کنیم و از نقاط ضعف و قوتی که بررسی کرده‌ایم بازیکنان ‌مان به خوبی استفاده کنند.
از بازی صبا شناخت دارید؟

ما فیلم مسابقات صبا را دیدیم. همه تیم‌ ها شرایط مشابهی دارند و هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌اند.

فکر می کنید بتوانید سه امتیاز را بگیرید؟

فردا قطعا بازی سخت برای هر دو تیم خواهد بود ولی چون در زمین خودمان به میدان می رویم نباید امتیازی از دست بدهیم و اگر در این دو دیدار خانگی پیاپی شش امتیاز ممکن را کسب کنیم می‌توانیم جزو مدعیان باشیم.

مشکل شما برای حضور در کنفرانس های خبری برطرف شد؟

ما تابع قانون هستیم، گفته بودند که می‌توانم در نشست ‌های خبری شرکت کنم و من هم به احترام رسانه ‌ها حضور پیدا کردم تا در مورد مسائل تیم صحبت کنم و از این به بعد مشکلی در خصوص حضور در نشست ‌های مطبوعاتی ندارم.

گفته می شود با سعید مهدی ‌پور به توافق رسیده اید؟

حاشیه‌ها همیشه برای تراکتورسازی است و برخی افراد دوست دارند برای ما حاشیه‌ سازی کنند. من در مدتی که در تراکتورسازی بودم چه در بازی ‌های دوستانه، چه جام شهدا و چه لیگ برتر فقط یک باخت کسب کردم که برخی افراد شروع به حاشیه‌سازی کردند که نباید به آن ها این اجازه را بدهیم.

حرف مرفاوی درست است که 7 خرید لیگ برتری داشتید؟

ما 6 بازیکن لیگ برتری داریم که شفیعی، کریمی، ادینهو، کامدار و آل نعمه سهمیه‌های لیگ برتری ما محسوب می‌شوند و سعید مهدی ‌پور نیز قرارداد بستیم ولی قرارداد او را تا نیم ‌فصل ثبت نمی‌کنیم و با کریم انصاری ‌فرد صحبت کردم و شماره 10 را برای او نگه داشتیم تا در صورت امکان به عنوان بازیکن آزاد به تیم ما بپیوندد.

مشکلات تان با مدیرعامل حل شد؟

از زمانی که باشگاه من را برای سرمربیگری انتخاب کرد، امکاناتی خواسته بودم ولی به مرور زمان این امکانات عملی نشد.  نظمی به خاطر مشغله کاری که داشت با ما در ارتباط نبود ولی بازیکنان‌ مان تا هفته چهارم با تمام مشکلاتی که داشتند با غیرت بازی کردند و بهترین نتایج ممکن را کسب کردیم. مشکلات به مرور زمان برطرف نشد و بازیکنان از من درخواست می‌کردند برای رفع مشکلات اقدامی انجام دهم که بعد از بازی با  پدیده با نظمی صحبت کردم و قول دادند مشکلات را تا دیدار مقابل پرسپولیس حل کنند.

مصدوم ندارید؟

شاهین ثاقبی دیروز تست داد و امروز که با او صحبت می‌کردم گفت کمی درد دارد و احتمالا در دیدار فردا نباشد ولی محسن دلیر مشکلی برای این بازی نخواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها