کد خبر: ۲۴۶۴۳۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ابوالفضل محبی ظهر امروز در همایش تبیین آثار شوم ماهواره در تخریب بنیان خانواده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: در هر خانه‌ای که ماهواره وارد شده است موجب ایجاد اختلاف، ناآرامی و شکسته شدن حریم‌های حیا و حرمت در بین اعضای خانواده شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر پرونده‌هایی که در دادگاه خانواده وجود دارد مربوط به فروپاشی خانواده‌ها در اثر استفاده نامناسب از ماهواره در محیط خانواده است افزود: آمار بالای طلاق، افزایش بزهکاری، افزایش دختران فراری و … از آثار وجود این مهمان شوم در خانه‌ها است.

این مسئول نقش پدر و مادر را در خانواده به عنوان رکن اصلی، بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: پدر و مادر می‌توانند با هدایت و راهنمایی فرزندان در امر ازدواج، افزایش معنویت در خانواده و ایجاد فضایی آرام و عاری از تنش در خانه نقش کلیدی را در جهت جلوگیری از جذب افراد خانواده به سمت ماهواره ایفا کنند.

دادستان شهرستان بویین زهرا اظهار داشت: صمیمیت در بین اعضای خانواده جهت در میان گذاشتن مشکلات و فراهم کردن تفریحات سالم برای فرزندان جهت دوری آنها از رسانه‌هایی چون ماهواره بسیار موثر است.

محبی با بیان اینکه استفاده از ماهواره بنای خانواده‌ها را مستحکم نمی‌کند تأکید کرد: تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که در جامعه از ماهواره استفاده می‌کنند در معرض خطرات روحی و روانی بیشتری قرار دارند و آرامش لازم در زندگی را ندارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها