کد خبر: ۲۴۶۴۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
یدالله صادقی با بیان این مطلب که در حال حاضر قیمت هر کیلو مرغ 6800 تومان است گفت: پیش از عید فطر قیمت مرغ به دلیل افزایش تقاضا به کیلویی 7200 تومان نیز رسید اما با کاهش تقاضا نرخ مرغ به کیلویی 6800 تومان رسیده است و اگر نوسانی در بازار باشد نیز امری طبیعی است
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، یدالله صادقی با بیان این مطلب که در حال حاضر قیمت هر کیلو مرغ 6800 تومان است گفت: پیش از عید فطر قیمت مرغ به دلیل افزایش تقاضا به کیلویی 7200 تومان نیز رسید اما با کاهش تقاضا نرخ مرغ به کیلویی 6800 تومان رسیده است و اگر نوسانی در بازار باشد نیز امری طبیعی است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اعلام کرد: طی سال گذشته 500 میلیارد تومان برای بازسازی و نوسازی و توسعه واحدهای صنعتی مجوز داد و حدود 1150 میلیارد تومان در زمینه صدور پروانه بهره برداری و مجوزهای توسعه سرمایه گذاری کرد.
 
صادقی با اشاره به ساماندهی تشکلهای صنعتی گفت: در حال حاضر 15هزار کارت بازرگانی فعال در کشور داریم و طی سال گذشته برای بازرگانان 2 هزار و 25 فقره کارت بازرگانی صادر شده است.
 
وی همچنین ضمن اعلام تعداد واحدهای قابل بهره برداری طی هفته دولت افزود: 14 واحد صنعتی با اشتغالزایی 700 نفر و سرمایه گذاری 133 میلیارد تومان در شهرستانهای استان تهران طی هفته دولت به بهره برداری می رسد.
 
یدالله صادقی با اشاره به ثبت سفارشات انجام شده گفت: در سال گذشته تعداد 131 هزار پرونده ثبت سفارش پذیرش شده است.
 
وی همچنین گفت: طی مدت مذکور 615 فقره جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد تومان و پیش بینی اشتغالزایی 24 هزار و 270 نفر صادر شده است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت : در سال گذشته همچنین 165 فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری 650 میلیارد تومان و اشتغالزایی 6 هزار نفر ایجاد شده است.
 
صادقی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های فصلی گفت: ما تمام تلاش خو د را به کار می بریم تا فروش فوق العاده را جایگزین این نمایشگاه ها کنیم. زیرا در حال حاضر مکان استاندارد برای برپایی نمایشگاه نداریم و طبق قانون باید از برگزاری نمایشگاه در مکان های غیراستاندارد و زیر چادرها خودداری به عمل بیاید. اما اگر سایت استانداردی برای برپایی نمایشگاه باشد می توان از آن استفاده کرد.
 
رئیس سازمان صنعت و تجارت استان تهران در مورد فعالیت نمایندگی های اجناس خارجی در تهران گفت: این نمایندگی ها باید مجوز از مرکز اصناف و بازرگانان دریافت کنند و پیش از به اتمام رسیدن موعد آن را تمدید کنند و اگر گزارشی از اینکه نمایندگی ای بدون داشتن مجوز در حال فعالیت است به ما برسد قطعا با آن برخورد خواهیم کرد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در ارتباط با قیمت نان گفت : قیمت نهایی نان بستگی به نظر دولت دارد.
 
یدالله صادقی با اعلام این مطلب گفت: چنانچه قرار باشد دولت همچنان به نان یارانه بدهد افزایش قیمت نان صرفا بر اساس هزینه سربار صورت می گیرد.
 
وی افزود: چنانچه دولت نخواهد پرداخت یارانه را ادامه دهد قطعا افزایش قیمت نان با محاسبه هزینه سربار به علاوه قیمت آرد محاسبه می شود و فعلا" در این خصوص تصمیم گیری نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها