کد خبر: ۲۴۶۵۰۱
زمان انتشار: ۰۷:۳۰     ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
هافکب تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با پیروزی مقابل سپاهان شرایط‌مان را بهتر کنیم تا کارمان برای ادامه لیگ راحت‌تر شود.

به گزارش پایگاه 598،محسن مسلمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از گذشت پنج هفته از آغاز لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم ما به لحاظ فنی و آمادگی بسیار خوب است اما متأسفانه در نتیجه‌گیری چندان خوب عمل نکرده‌ایم، در شرایطی که می‌توانستیم بهتر از این باشیم.

وی با اشاره به اینکه تیمش در پنج هفته تنها سه امتیاز کسب کرده است، گفت: در برخی بازی‌ها بدشانس بودیم که موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشد و متأسفانه آن بازی‌ها را واگذار کردیم اما با این حال مشکلی نداریم و بهتر از این خواهیم شد. نتایجی هم که گرفته‌ایم را به پای هفته‌های ابتدایی لیگ می‌گذاریم و تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که چرا نتایج این تیم در چند هفته گذشته در دقایق پایانی تغییر پیدا کرده است، عنوان کرد: بچه‌ها کمی بابت نتایج چند سال گذشته استرس دارند و هنوز تأثیر بد این نتایج در تیم مانده است. اینکه در لیگ ماندنی می‌شویم یا نه در چند سال گذشته روی تیم ما تأثیر گذاشت و اکنون نیز کمی تمرکز بازیکنان ما را به هم می‌ریزد. با این حال ما در بازی با راه‌آهن موفق شدیم در دقیقه 6+90 گل مساوی را به ثمر برسانیم و نتیجه را تغییر دهیم. هفته گذشته هم در بازی با استقلال خوزستان در حالی که پیش بودیم در دقایق پایانی گل خوردیم و بازی مساوی شد.

مسلمان با بیان اینکه ذوب‌آهن رفته رفته بهتر می‌شود، افزود: این هفته می‌توانیم با پیروزی مقابل سپاهان شرایط‌مان را بهتر کنیم تا کارمان برای ادامه لیگ راحت‌تر شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای سپاهانی‌ها کری می‌خواند، گفت: کری‌خوانی نیست و با توجه به شرایطی که خودمان داریم می‌گویم که باید مقابل سپاهان به پیروزی برسیم. نیاز داریم که حتماً در این بازی پیروز شویم تا شرایط‌مان در جدول بهتر شود. کار در ادامه لیگ سخت‌تر خواهد شد و باید استارت پیروزی را از این بازی بزنیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن یادآور شد: هیچگاه اهل کری خواندن نبودم و نیستم و دوست ندارم که برای کسی کری‌خوانی کنم. امیدوارم بتوانیم دربی اصفهان را با پیروزی پشت سر بگذاریم و شرایط‌مان را بهتر کنیم.

مسلمان همچنین در پاسخ به این سؤال که به تیم ذوب‌آهن در این فصل امیدی دارد یا نه، عنوان کرد: شرایط سخت است و این فصل نیز جابه‌جایی در تیم ما زیاد بوده است. بازیکنان جوان خوبی به تیم ما آمده‌اند که هماهنگی آنها زمان می‌برد. همه تلاش می‌کنند که روندمان بهتر شود. قطعاً این ذوب‌آهن می‌تواند نتایج فصل قبل را جبران کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها