کد خبر: ۲۴۶۵۱۹
زمان انتشار: ۲۱:۱۰     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، ماهینی امیدوار است دراین شرایط پیشکسوتان از تیم حمایت کنند تا پرسپولیس از بحران خارج شود. در همین خصوص مصاحبه مفصلی با او داشتیم که حرف های ماهینی را در گفت و گو با "ورزش سه" می خوانید:

نیمه دوم خوب بودیم

بازی با پدیده خوب بود و ما در تمرینات این تیم را آنالیز کرده بودیم و اما درنیمه اول یک گل بد خوردیم که گفتند آفساید بوده. در نیمه دوم هم با حرف های سرمربی بهتر بازی کردیم و توانستیم به گل برسیم و باز هم موقعیت داشتیم که گل نشد. ما از نیمه دوم بازی با پدیده استارت خوب بازی کردن مان را زدیم.

فقط زمان می خواهیم

ما دراین فصل بازیکنان تاثیرگذارمان را از دست دادیم و برای بهتر شدن و به اوج رسیدن وقت می خواهیم. ما می توانیم هفته به هفته بهتر شویم تا به روزهای اوج برگردیم. البته نباید امتیاز از دست بدهیم اما چند مصدوم داریم که طول می کشد به ما برسند. بازیکنان جوان هم برای اینکه خودشان را با شرایط وفق دهند زمان می خواهند. این شرایط برای تیم پیش آمد اما درست می شود.

بیشتر نفوذ کردم

پست اصلی من دفاع راست است اما در 2 بازی قبل از پدیده هافبک راست بازی کردم . علی آقا در این بازی به من گفته بود بیشتر در هجوم ها حضور داشته باشم. من هم بیشتر نفوذ کردم . حتی می توانستم گل بزنم که بد شانسی آوردم. من در 3 بازی گذشته یک بار سانتر کردم که پاس گل شد و در بازی بعدی پنالتی گرفتم و در این بازی هم در دقیقه 90 توپ را به تیر زدم اما در بازی بعدی نوبت من است گل بزنم و واقعا می خواهم گل بزنم.

هواداران اعتراض را زود شروع کردند

من به هواداران حق می دهم از این نتایج ناراحت باشند اما بازیکنان هم تمام تلاش شان را می کنند. وقتی نیمه اول تمام شد هواداران علیه ما شعار دادند و جو ورزشگاه اصلا خوب نبود. گفتم که به هواداران حق می دهم اما خیلی زود اعتراض را شروع کردند.ما 45 دقیقه دیگر وقت داشتیم و می توانستیم نتیجه بگیریم اما هواداران خیلی زود این کار را کردند.

پیشکسوتان حمایت کنند


پیشکسوتان از روی دلسوزی حرف می زنند. من به پیشکسوتان حق می دهم نگران تیمشان باشند و حق دارند. اما من یک تشکر ویژه از علی کریمی و مهرداد میناوند می کنم که از دایی و تیم حمایت کردند. هفته پیش بچه ها مصاحبه هایشان را خواندند و انرژی گرفتند. این حمایت ها خیلی به ما دلگرمی داد اما یک سری دیگر علیه تیم مصاحبه می کنند که باعث می شود ما تمرکزمان را از دست بدهیم. علی کریمی، میناوند و بزیک واقعا پشت تیم بودند. آدم در شرایط سخت باید دوست و دشمن خود را بشناسد.

باید از رحیمی حمایت کنند


علی دایی خیلی برای تیم زحمت می کشد و امیدواریم شرایط درست شود.شرایط باشگاه طوری است که باید به رحیمی کمک کنند. بنده خدا آقای رحیمی دست تنهاست و باید به او کمک کنند. باید این مشکلات در پرسپولیس حل شود. باید از این باشگاه حمایت شود چون در نهایت اگر باشگاه نتیجه نگیرد مردم و این باشگاه بزرگ ضرر می کنند. باید باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کنند چون دولت حمایت لازم را نمی کنند. باید از رحیمی و باشگاه حمایت کنند.

هنوز 50 درصد پول پارسال را نگرفتم

یک سری مشکلات هنوز در باشگاه است که هواداران نمی دانند. من هنوز 50 درصد پول پارسال را نگرفتم و 400 میلیون هم تخفیف دادم. تازه بازیکن ملی پوش بودم و از جام جهانی آمدم اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. در حال حاضر بازیکنان ترجیح دادند حرفی نزند چون اگر حرف بزنیم می گویند پولکی هستیم اما اینطور نیست. یک بازیکن دیگر باید چه کار کند تا ثابت کند تیمش را دوست دارد.ما بخاطر آرامش تیم صحبت نمی کنیم. در حال حاضر کمی استرس داریم که این مشکلات حل می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها