کد خبر: ۲۴۶۵۳۸
زمان انتشار: ۲۱:۱۸     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
محمد نصرتي مدافع پيکان بعد از باخت سنگين به استقلال مصاحبه تندي انجام داد و خبر محروميتش از حضور در تمرين توسط مسئولان باشگاه منتشر شد. نصرتي در تمرينات 2 روز گذشته حضور نداشت اما خودش معتقد است هيچ مشکلي با باشگاه ندارد و اين خبر درست نبوده است.
نصرتی در همین رابطه به خبرنگار "ورزش سه" گفت: اولا من 3 کارته هستم و مقابل نفت تهران نمی‌ توانم بازی کنم، دوما مراسم عقد و عروسی خواهرم پنجشنبه برگزار می‌ شود و به همین خاطر درگیر مراسم بودم که نتوانستم سر تمرین بروم مسئولان باشگاه هم کاملا در جریان هستند. من بعد از بازی با استقلال مصاحبه ای کردم و بعد از این مصاحبه صحبت خاصی نشد. سرپرست تیم به من گفت حالا که 3 اخطاره هستی یک روز استراحت کن و وقتی دیدند من خیلی ناراحت هستم به من مرخصی دادند خود آقای ابراهیم‌زاده به من گفت یک روز استراحت کن چون 3 کارته هستی. خدا شاهد من درگیر مراسم عروسی بودم و حتی دیروز هم به من گفتند که سر تمرین بیا.

نصرتی در خصوص جلسه اش با مسئولان باشگاه هم گفت: روز بعد از بازی با استقلال به باشگاه رفتم و در مورد مسائل و مشکلات باشگاه با مسئولان صحبت کردم همچنین درباره مصاحبه ای که کردم، هیچ مشکل خاصی نبود و ما درباره مشکلات به همدیگر مشورت دادیم تا هر چه زودتر تیم به ثبات برسد. من اصلا با آقای ابراهیم‌زاده مشکلی ندارم و نمی‌ دانم این حرف ها از کجا درآمده. اتفاقا برای بازی با نفت به ورزشگاه می‌ روم و تیم ام را تشویق می‌ کنم. اگر من بعد از بازی حرفی زدم دلم تیم می‌ سوزد نه فقط برای خودم، دوست دارم حالا که مربی خوبی داریم و مسئولان تمام تلاششان را می‌ کنند نتیجه بگیریم.

نصرتی در مورد مشکلات پیکان هم صحبت کرد: امیدوارم این روال ادامه پیدا نکند، باید برای حل مشکلات تیم تدبیر ویژه ای داشته باشیم و من نمی‌ دانم این تدبیر چیست اما امیدوارم مسئولین فکری کنند و بعضی ها از آب گل آلود ماهی نگیرند. خیلی زود باید به ثبات برسیم و گرنه امتیازات زیادی را از دست می‌ دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها