کد خبر: ۲۴۶۵۵۱
زمان انتشار: ۲۱:۲۵     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
با وجود اينکه 2 هفته از بازي استقلال و سايپا مي‌ گذرد همچنان شايعه درباره درگيري اميرحسين صادقي و امير قلعه‌نويي وجود دارد. بعد از بازي استقلال و سايپا اميرحسين صادقي که به دليل مصدوميت بازي را از جايگاه ويژه دنبال مي‌ کرد به زمين بازي آمد و با برخورد تند امير قلعه‌نويي روبه‌رو شد.
به گزارش پایگاه 598، به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه شب بازی امیرحسین صادقی اعلام کرد که با قلعه‌نویی صحبت کرده و مشکلی وجود ندارد با این حال همچنان شایعاتی درباره او در تمرینات استقلال شنیده می‌ شود.

امیرحسین صادقی در حالی از روز گذشته به تمرینات استقلال اضافه شد که یکی از رسانه ها ادعا کرد باشگاه استقلال قرار است 600 میلیون تومان از قرارداد او را کم کند. با این حال امیرحسین صادقی در گفت‌وگو با "ورزش سه" تمام این مسائل را تکذیب کرد: من روز گذشته به تمرین استقلال رفتم و چند تا از اعضای هیات مدیره هم در آنجا حضور داشتند آنها به من چیزی درباره کسر قرارداد نگفتند، این مسائل در رسانه ها مطرح می‌ شود و من به آنها توجهی ندارم.

او ادعا می‌ کند مشکلش با قلعه‌نویی را کنار گذاشته است: شب بازی با سایپا با قلعه‌نویی حرف زدم و همه مشکلات برطرف شد، پس دلیلی ندارد که به شایعات توجه کنم متاسفانه عده ای از رسانه ها شیطنت می‌ کنند و خبرهای کذب می‌ گذارند. مگر قرارداد من چقدر است که 600میلیون تومان آن کسر شود. از دیروز به تمرینات استقلال اضافه شده ام و با قدرت کار می کنم تا هر چه زودتر بتوانم برای تیم ام بازی کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها