کد خبر: ۲۴۶۵۵۴
زمان انتشار: ۲۱:۲۷     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
چک 380 ميليوني به نام محمد قاضي که هرگز براي اووصول نشده است، اين روزها براي مهاجم استقلال حاشيه ساز شده است .
به گزارش پایگاه 598، قاضی پس از جلسه امروز صبح با مدیر عامل پرسپولیس، در مصاحبه اختصاصی با ورزش سه گفت:«در اتاق مدیر عامل پرسپولیس همیشه به روی من باز است و از این بابت از ایشان خیلی سپاسگزارم.»

داستان چکی که هرگز وصول نشد

من امروز صبح با آقای رحیمی دیدار کردم. با ایشان قرار گذاشتیم که شنبه مدیر برنامه من به همراه آقای شیرینی که این چک را صادر کردند و همچنین مدیر باشگاه پرسپولیس در جلسه حاضر شوند و به موضوع چک رسیدگی کنند.متاسفانه با وجود اینکه یک و سال و اندی از قرارداد من می گذرد باشگاه پرسپولیس هیچ کاری در رابطه با طلب من نکرده است. الان هم که این مبلغ باعث شده تا به من بدهی مالیاتی بخورد(می خندد) در حالی که اصلا پولی در کار نبوده که حالا بخواهد مالیاتی در کار باشد. تا حالا کی فتوکپی چک را نقد کرده که من دومی باشم.اگر لازم باشد این چک را در اختیار مطبوعات قرار می دهم.

شکایت به فدراسیون


من از آقای رحیمی متشکزم که همیشه در اتاقش به روی من باز بوده و همیشه پاسخ من را داده است.اما بخاطر مسایل مالیاتی من مجبورم که قدراسیون را در جریان بگذارم.امروز بعد از باشگاه پرسپولیس به فدراسیون رفتم . تا از جعلی بودن چک آنها را مطلع کنم. امیدوارم که این ماجرا هر چه سریعتر حل شود.

بازگشت به تیم ملی

در هفته ششم قرار است که ما در مقابل تیم گسترش فولاد با انگیزه ظاهر شویم.تیمی که با انگیزهای بالا جلوی استقلال حاضر می شود. اما خب از آنجایی که تیم ما روی دور برد هست، استقلال برای کسب هر سه امتیاز به زمین می رود. البته تیم گسترش هم تیم دست و پا بسته ای نیست و در لیگ فعلی این ثانیه ها است که نتیجه را می سازد. من هم تمام تلاشم را می کنم تا اول برای استقلال مفید باشم بعد هم بتوانم به هدف بزرگم که رسیدن به تیم ملی هست، دست پیدا کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها