کد خبر: ۲۴۶۶۵۳
زمان انتشار: ۰۸:۳۴     ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
خبرگزاری رویترز در گزارشی با موضوع توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای برداشتن 5 گام تا سوم شهریور، به نقل از دیپلمات‌ها مدعی شد هیچ پیشرفتی در رسیدگی به پرونده هسته‌ای ایران حاصل نشده است.
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری رویترز در گزارشی با موضوع توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای برداشتن 5 گام تا سوم شهریور، به نقل از دیپلمات‌ها مدعی شد هیچ پیشرفتی در رسیدگی به پرونده هسته‌ای ایران حاصل نشده است.

رویترز در این گزارش نوشته است، "مقامات دیپلماتیک اعلام کرده‌اند به احتمال قوی، ایران موفق نخواهد شد به ضرب‌الاجل تعیین شده توسط سازمان انرژی اتمی پایبند بماند؛ با این وجود ممکن است گزارشی که هفته آینده منتشر خواهد شد، تغییرات اساسی ایجاد کند."

رویترز در این گزارش مدعی شده است، "این مقامات ارشد که بصورت ناشناس سخن گفتند، اعلام کردند ایران تا تاریخ تعیین‌شده 25 آگوست موفق نشد به سوالات اصلی مطرح شده توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پاسخ قانع‌کننده‌ای بدهد. با این وجود این مقامات تصریح کردند ایران برای جلوگیری از تاثیری منفی بر دیدگاه نمایندگان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نسبت به فعالیت‌های خود، هنوز زمان کافی در اختیار دارد و می‌تواند تا 3 سپتامبر تغییری ایجاد کنند."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها