کد خبر: ۲۴۶۷۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
با حضور نمایندگان مجلس صورت گرفت
گردهمایی خبرنگاران فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در قم برگزار و طی آن از خبرنگاران فعال این عرصه تجلیل شد.
به گزارش پایگاه 598، گردهمایی خبرنگاران فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، چهارشنبه‌شب در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم برگزار شد.

در این مراسم سرپرستان و خبرنگاران فعال نمایندگی‌های خبرگزاری‌های فارس، تسنیم، دفاع مقدس، بسیج و نیز سایت‌های خبری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در قم، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر قم حضور داشتند.

در ابتدای این گردهمایی، احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی سخنان کوتاهی، اظهار کرد: خبرنگاران بسیار فعالی در قم و در راستای اهداف نظام اسلامی مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: امیدواریم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بتواند مطالبات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب را در راستای فعالیت‌های گسترده رسانه‌ای و مقابله با هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای غرب به‌درستی برآورده سازد.

در ادامه همسر و خواهر دو نفر از شهدای جنگ تحمیلی به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و سیره آن شهیدان پرداختند و پس از آن هم الیاس نادران، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس سخنرانی کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی، رفتاری و اجتماعی شهید رجایی، بیان کرد: شهید رجایی از جمله افرادی بود که نقشی اساسی در پیروزی انقلاب داشت؛ با اینکه او در میان افرادی منحرف از نظر اعتقادی و سیاسی و در یک سلول در زمان شاه زندانی بود، اما به هیچ کدام از آن گرایشات فکری انحرافی دچار نشد و خط اصیل اسلام ناب محمدی(ص) را حفظ کرد.

نادران یادآور شد: شهید رجایی تنها به تکلیف خویش می‌اندیشید و همان را انجام می‌داد؛ او راضی به تقدیر الهی بود و همین رویه را در طول زندگی خویش ادامه داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: همین خصوصیات سبب شده است، شهید رجایی در اذهان مردم ایران باقی بماند و همگان به دوره مدیریت ایشان غبطه می‌خورند؛ برای اداره کشور در شرایط کنونی هم نیازمند چنین مدیرانی هستیم که خود را برای خداوند خالص کنند و از پیرایه‌ها به دور باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها