کد خبر: ۲۴۶۸۲۲
زمان انتشار: ۱۸:۰۹     ۰۷ شهريور ۱۳۹۳
نمایشگاه رسانه های انقلاب// در گفتگوی ۵۹۸ با دکتر کوچک زاده؛
دکتر کوچک زاده افزود: برخوردهای رئیس مجلس در انتخاب اعضای هیئت نظارت بر مطبوعات و همچنین استیضاح آقای دکتر فرجی دانا مواضع ایشان را خیلی شفاف کرد و ما هم همین را می خواهیم که مواضع افراد شفاف و مشخص باشد و البته هر دستاوردی هزینه ای دارد که هزینه اش داده شده و داده خواهد شد.
دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از غرفه پایگاه 598 در نمایشگاه رسانه های انقلاب اسلامی، درخصوص انتقادات برخی از نمایندگان به مدیریت مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برخوردهای رئیس مجلس در انتخاب اعضای هیئت نظارت بر مطبوعات و همچنین استیضاح آقای دکتر فرجی دانا مواضع ایشان را خیلی شفاف کرد و ما هم همین را می خواهیم که مواضع افراد شفاف و مشخص باشد و البته هر دستاوردی هزینه ای دارد که هزینه اش داده شده و داده خواهد شد.

نماینده مردم تهران افزود: مدیریت مجلس بدست اصولگرایان نیست چون اگر این چنین بود نه آقای ربیعی نه آقای آخوندی و زنگنه هیچ کدام نباید وزیر بودند و سخنان روز گذشته رهبر انقلاب در دیدار با هیات دولت که آقایان وزرا همان وعده هایی که در روز رای اعتماد در خصوص مرز بندی با فتنه داده اند نسبت به آن حساس باشند و فتنه خط قرمز است و باید دید که آقایان این حساسیت را نسبت به فتنه دارند.

کوچک زاده با اشاره به انتقادات نسبت به عملکرد برخی از وزرا ی دولت یازدهم اظهار نمود: مگر می شود کسی که مسئول ستاد فلان فتنه گر بوده است نسبت به فتنه حساس باشد.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبری در مورد لزوم افزایش سعه صدر دولت در مواجهه با منتقدین بیان داشتند: در بین مخاطبین کسی در حد ریاست جمهوری نیست و بزرگ تر ها باید بیشتر تلاش کنند در جهت برخورد صحیح با منتقدین.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۶
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها