کد خبر: ۲۴۶۸۲۵
زمان انتشار: ۰۰:۵۶     ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
علی دایی واکنش جالبی به درخواست علی کریمی در خصوص چالش سطل آب یخ داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پيش از بازي پرسپوليس با پديده بود كه ارسال پالس مثبت از سوي كريمي هواداران را به ايجاد روابطي دوستانه ميان شهريار و جادوگر اميدوار كرد. بعد از آن نيز دايي با اعلام اينكه خودش و سه بازيكن در اين چالش حضور خواهند يافت، خبر از گلزني‌اش روي پاس گل كريمي ‌داد اما هرگز چالش سطل يخ توسط سرمربي ناكام پرسپوليس انجام نشد تا دايي اين فرصت طلايي گلزني را به هدر بدهد.


علي دايي در كنفرانس مطبوعاتي پيش از بازي با صبا در اظهارنظري شگفت‌انگيز گفت:«چالش خوب است اما از آن مهم‌تر چالش كم‌آبي است كه اميدواريم مسوولان به اين مساله رسيدگي كنند.» اينكه علي دايي بحران كم‌آبي را مي‌بيند اما بحران مالي مردم به‌چشمش نمي‌آيد نيز از ديگر استعدادهاي شگفت‌انگيز اوست. در حالي كه تمام ايران زوم كرده‌اند روي قرارداد دو و اندي ميلياردي او و برادرش، حتي كسب بدترين نتايج باعث نشده تا شهريار بخشي از رقم قراردادش را به باشگاه ببخشد، تا در اين وضعيت نامناسب، كمي از فشارهاي رواني روي دوش او و تيمش برداشته شود اما وقتي كار به درخواست از مسوولان مي‌رسد، دايي پيگيرترين آدم دنيا مي‌شود!

 

براي كسي كه تا اين حد نگران بحران‌هاي مردم است كه دست رد به سينه پيشنهاد سخاوتمندانه جادوگر مي‌زند، يادآوري اين نكته كه مردم در بدترين وضعيت مالي خود قرار دارند قطعا خالي از لطف نيست. شايد در بحران كم‌آبي تنها كمك دايي همين باشد كه از مسوولان تقاضا كند اين مشكل را حل كنند اما قطعا در بحران مالي دايي نياز به هيچ تقاضايي از هيچ مسوولي ندارد. كافي‌ست دايي اندكي از قراردادش را به باشگاه ببخشد تا رقم فضايي قرارداد او با توجه به نتايج به‌دست آمده و توان فني او، چنين فشاري روي اعصاب و روان مردم نياورد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها