کد خبر: ۲۴۶۹۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: «تیم های در جدول بالا و پایین زیادی را تجربه خواهند کرد اما کسب امتیاز در هفته های نخست می تواند به تیمش در پایان فصل کمک شایانی کند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، هاشم بیگ زاده در باره پیروزی سه بر صفر استقلال برابر گسترش فولاد اظهار داشت: «ما خیلی خوب بازی کردیم و با کسب 3 امتیاز توانستیم جواب تلاش های خودمان را بگیریم. امیدوارم با بازگشت 2 بازیکن مصدوم در خط دفاع در بازی های بعد نیز کیفیت خود را بالاتر ببریم و نوار پیروزی هایمان قطع نشود تا صدر جدول را همچنان در اختیار داشته باشیم.»

 

وی افزود: «ما فقط باید مراقب باشیم غرور ما را نگیرد و باید هفته به هفته جلو برویم. بازی های امسال بسیار سخت است و ما فصل بسیار سختی را در پیش داریم. به نظرم تا پایان فصل لیگ بالا و پایین دارد و مطمئنا امتیازاتی که تیم ها در ابتدای فصل جمع می کنند در پایان فصل ارزش خود را نشان می دهند.»

 

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص فاصله 7 امتیازی تیم شان با پرسپولیس ادامه داد: «ما کاری به نتایج پرسپولیس نداریم و ما کار خودمان را انجام می دهیم و دوست داریم به همین روندمان ادامه دهیم.»

 

مدافع استقلال درباره اینکه از بازی در دفاع وسط راضی است یا خیر، گفت: «فعلا که در دفاع وسط در حال بازی کردن هستم. این تشخیص کادر فنی است. امیدوارم امیرحسین صادقی و حنیف عمران زاده به تمرینات بازگردند تا برای استقلال به میدان بروند.»

 

بیگ زاده در پایان در باره ی بازی با نفت مسجد سلیمان بیان کرد: «بازی بسیار سختی پیش روی ماست. نفت انگیزه زیادی برای جبران امتیازات از دست رفته دارد و باید باهوش باشیم. برای اولین بار است که یک تیم بزرگ به مسجد سلیمان می رود و امیدوارم شرایط خوبی داشته باشیم. انشاءالله که آنجا هم روز خوب استقلال باشد و با 3 امتیاز به تهران بازگردیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها