کد خبر: ۲۴۷۰۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
مربی تیم سپاهان گفت: «یک پنالتی برای استقلال گرفته نشد دیدید چه الم شنگه ای برپا شد. از بعد از آن بازی استقلال موفق شد با شلوغ بازی ببرد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مجید بصیرت درباره اینکه برای سپاهان چقدر شانس قهرمانی قائل است عنوان کرد: «من برای قهرمانی یک تیم شش عامل را قائل هستم. اسپانسر، مدیریت، بازیکن، مربی، تماشاگر و افکار عمومی و اصحاب رسانه.»

 

وی ادامه داد: «خوشبختانه سپاهان در 5 موضوع اول دارای بهترین هاست اما در بحث ششم که افکار عمومی است مظلوم هستیم. باید بپذیریم که استقلال و پرسپولیس از نظر مطبوعاتی از ما خیلی قوی تر هستند. این مساله رسانه مثل عوامل دیگر برای قهرمانی اهمیت دارد.»

 

مربی سپاهان تاکید کرد: «ما بازی استقلال را 3 بر 1 بردیم رسانه ها به جای اینکه از سپاهان حرف بزنند رفتند از یک پنالتی استقلال صحبت کردند و خواستند پیروزی ما را لوث کنند. این واقعا درست نیست.»

 

بصیرت افزود: «یک پنالتی برای استقلال گرفته نشد دیدید چه الم شنگه ای برپا شد. از بعد از آن بازی استقلال موفق شد بازی ها را ببرد. من برای امیر قلعه نویی احترام زیادی قائل هستم ولی او در زمان حضور در سپاهان به خود من می گفت اگر اشتباهی صورت گرفت باید فشار بیاوریم که بازی های بعد را بخریم. در واقع او در سپاهان هم همین طور بود. ما هم فشار به افکار عمومی می آوردیم و امتیازات بعد را می خریدیم. متاسفانه استقلال این روزها کاملا جوسازی می کند و با همین شلوغ بازی امتیاز می گیرد.»

 

مربی سپاهان درباره نقش هوادار در موفقیت تیم های لیگ برتری گفت: «خیلی کم پیش می آید تیمی بدون تماشاگر قهرمان شود. ملوان، سپاهان، تراکتورسازی و سپیدرود رشت هستند که تماشاگر را به استادیوم می آورند. سپاهان همیشه تماشاگر داشته است. از سوی دیگر رسانه مهم است و افکار عمومی تاثیرگذارند. کم لطفی رسانه ای به تیمی مثل سپاهان که هوادار هم دارد همیشه بوده است. برای مثال وقتی سپاهان به فینال آسیا رفت شبکه 3 بازی را پخش نکرد و محرم نویدکیا گفت که ما تلویزیون را تحریم می کنیم اما مسابقه استقلال و پرسپولیس با یک تیم دسته دومی به صورت زنده پخش می شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها