کد خبر: ۲۴۷۰۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
باتیستوتا، ستاره اسبق فوتبال آرژانتین در مصاحبه‌ای اعتراف کرد که از شدت درد پاهایش از پزشک معالج خواست تا آنها قطع کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری AKI باتیستوتا ستاره اسبق فوتبال آرژانتین در مصاحبه‌ای از شرایط بسیار وخیم خود بعد از پایان دادن به فعالیتش در دنیای فوتبال گفت: اعترافاتی در رابطه داشت که به شرح زیر است: هنوز مدت زمان زیادی از خداحافظی من از دنیای فوتبال نگذشته بود و من به طور کلی فوتبال را کنار گذاشته بودم که متوجه شدم توانایی لازم برای راه رفتن را نداشته و امکان ایستادن و پیاده‌روی را از دست داده‌ام.

درد پاهایم به اندازه‌ای زیاد بود که توانایی بلند شدن از رختخواب را نداشتم برای همین در رختخوابم ادرار می‌کردم و یک حمام سه متری داشتم که بتوانم بطور نشسته استحمام کنم کار به جایی رسید که به پزشک معالجم زنگ زدم و از او خواستم تا پاهایم قطع کند در حال حاضر هم توضیح دادن آن شرایط و دردی که تحمل کردم برایم خیلی سخت و مشکل است من در آن زمان به پیستوریوس دونده مشهور نگاه می‌کردم و به خودم می‌گفتم که پایان من شبیه وی خواهد بود در ادامه حاضر نشد تا پاهای مرا قطع کند.

بازیکن تیم ملی آرژانتین که تجربه حضور در تیمهای رم – فیورنتینا و اینترمیلان را در کارنامه داشته و در سال 2006 میلادی در تیم العربی در کشور قطر فعالیت کرد و به کارش در دنیای فوتبال در این تیم پایان داد گفت: من در ادامه تصمیم گرفتم تا مچ پای راستم را عمل کنم ولی متاسفانه شرایط برای من تغییر نکرده و حالم بهتر نشد.

مشکل واقعی من به غضروف و تاندون پاهایم مربوط نمی‌شد بلکه مشکل به وزن هشتاد و شش کیلویی من باز می‌گشت که این وزن به استخوانهایی فشار می‌آورد و برایم درد عجیبی ایجاد می‌کرد.
من این موضوع را فهمیدم و بعد آرام آرام شرایط رو به بهبود پیش رفت ولی بهبود شدن وضعیتم زمان زیادی طلبید.

من در حال حاضر در سن چهل و پنج سالگی هستم و در شرایط فعلی آینده و برنامه‌هایی که طراحی کرده‌ام فکر می‌کنم طی سه سال خیلی بهتر شدم بطوریکه گلف‌ّازی می‌کنم و حتی در بعضی مسابقات فوتبال بازی می‌کنم ولی در حین بازی اگر توپ به من نرسد برای بدست آوردن آن تلاش نمی‌کنم و از جایی که هستم تکان نمی‌خورم.

واقعیت این است که برای آینده برنامه‌های بسیار زیادی دارم که ازجمله آن باید به مربیگری اشاره کنم مربیگری در دنیای فوتبال هدف اصلی‌ام است که بزودی محقق شده و من فعالیت خود را در این عرصه از سرخواهم گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها