کد خبر: ۲۴۷۳۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به دایی قول داده اند که بودجه جداگانه ای برای جذب بازیکن خارجی جهت تقویت تیم در نیم فصل و همچنین حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا در نظر بگیرند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مهلت نقل و انتقالات فیفا روز گذشته پایان یافت و باشگاه پرسپولیس بازیکن خارجی به لیست خود اضافه نکرد. این در حالی است که علی دایی در مصاحبه های اخیر خود مدام از جذب بازیکن خارج برای تیمش خبر داده بود.

 

در شرایط فعلی هر باشگاهی قصد جذب بازیکن داشته باشد باید به سراغ بازیکن آزاد برود، نفراتی که در فصل نقل و انتقالات هیچ باشگاهی آنها را به خدمت نگرفت و به نوعی هم اکنون بازیکن مازاد به شمار می روند.

 

در حقیقت اگر باشگاه پرسپولیس به خواسته دایی تمایل به جذب بازیکن خارجی داشته باشد مجبور به سراغ نفراتی برود که هم اکنون بدون تیم هستند.

 

قدر مسلم جذب چنین نفراتی نمی تواند به نفع پرسپولیس باشد و به این خاطر شاید دایی تصمیم بگیرد فعلا قید جذب بازیکن خارجی را زده و تا آغاز فصل نقل و انتقالاتی زمستان صبر کند.

 

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به دایی قول داده اند بودجه جداگانه ای برای جذب بازیکن خارجی جهت تقویت تیم در نیم فصل و همچنین حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته اند و همین مساله شاید دایی را متقاعد کند به این که نیم فصل لیست تیمش را پر کند.

 

البته نتایج آینده پرسپولیس در مسابقات دلیگ در اجرا یا عدم اجرای تصمیم دایی نقش اساسی خواهد داشت. چنانچه سرخپوشان روند رو به رشدی در پیش بگیرند مطمئنا دایی تا نیم فصل قید جذب بازیکن خارجی را خواهد زد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها