کد خبر: ۲۴۷۴۸۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۳     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
امير عابديني ادعا مي کند فدراسيون فوتبال عوام فريبي مي کند تا از وزارت ورزش و خيلي جاهاي ديگر باج بگيرد.
به گزارش پایگاه 598، عابدینی به "ورزش سه" گفت: فدراسیون فوتبال عوام فریبی می کند، کی روش به کشورش برگشته تا فدراسیون فوتبال از وزارت ورزش و خیلی جاهای دیگر باج بگیرد. سوال من این است کارنامه کارلوس کی روش در فوتبال ایران چیست؟ اگر او ادعا می کند که تیم ملی ایران را به جام جهانی برده که پیش از این مربی های ایرانی هم این کار را کرده بودند. اگر می گوید ایران قشنگ بازی می کند که سوال من این است آیا تیم ملی از جام جهانی 1978 قشنگ تر بازی کرده است؟ اگر این سوال های من جواب داده شود در مورد کی روش به نتیجه درستی می رسیم.

او ادامه داد: ما مربی لازم داریم که لیگ ایران را ببیند. جهانبخش زمانی که در همین تیم داماش بازی می کرد عضو تیم امید بود ولی کی روش حتی یک بار بازی های او را ندید. به محض اینکه به هلند رفت به تیم ملی دعوت شد. من اول فکر می کردم که چون فوتبال اروپا استاندارد هست این اتفاق افتاده است ولی بعدا دیدم بازیکنانی که در لیگ های اروپایی بازی می کردند ولی کارایی نداشتند هم به تیم ملی دعوت می شدند. این نشان می دهد که کی روش توجهی به لیگ ندارد.

او اعتقاد دارد کی روش مبلغ بالایی برای تمدید قراردادش می خواهد: حضور کی روش و دستیارانش در ایران سالی 10 میلیارد تومان هزینه دارد؛ شما بگویید آیا او گارانتی می کند 4 سال بعد ما حتما به جام جهانی برویم؟ اگر او بگوید اگر تیم ملی به جام جهانی نرفت 70درصد قرارداد را کم کنید این منطقی است ولی آیا او این مسئله را قبول می کند. اگر کی روش پارامترهای فوتبال ما را بالا ببرد تمدید قراردادش منطقی است. حرف من این است که او هیچ کمکی به فوتبال ایران نکرده است.

عابدینی از مربی های ایرانی دفاع می کند: در 4 سال می شود با 10 میلیارد هزینه های تیم ملی را با مربی های ایرانی جمع کرد. اگر با کی روش به جام جهانی نرویم 40 میلیارد ضرر کرده ایم ولی اگر با مربی ایرانی نرویم هزینه یک چهارم کاهش پیدا می کند. مطمئن باشید اگر 4 سال به مربی های ایرانی زمان بدهیم حتما به جام جهانی صعود خواهیم کرد.

عابدینی در سال های اخیر همیشه یکی از منتقدان جدی فدراسیون فوتبال بوده است. با این حال او خودش این مساله را قبول ندارد: این مساله را قبول ندارم من بارها از فدراسیون فوتبال دفاع کرده ام، من همیشه حقیقت را می گویم و کاری به این حرف ها ندارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها