کد خبر: ۲۴۷۷۲۱
زمان انتشار: ۲۱:۵۳     ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
شرور منطقه پیروزی با تلاش ماموران پلیس امنیت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،سرهنگ علیرضا محرابي از عمليات پليس امنيت عمومي تهران بزرگ براي دستگيري يک شرور در محدوده پيروزي خبر داد و گفت: اين متهم به جرم  ايجاد نزاع و درگيري تحت تعقيب بود که با تلاش ماموران پايگاه ششم بازداشت شد.

اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت: با شکايت هاي ارايه شده از سوي شهروندان در خصوص اقدامات مجرمانه يکي از اراذل و اوباش محدوده پيروزي و پاسدار گمنام پرونده اي از سوي بازپرسي شعبه چهارم دادسراي ناحيه 14 شهيد محلاتي به ماموران پايگاه ششم اين يگان ارجاع شد و ماموران اقدامات خود را در اين خصوص آغاز کردند.

وي افزود: در تحقيقات انجام شده از سوي ماموران مشخص شد که اين متهم "ع" نام دارد و يکي از اراذل و اوباش سطح 2 محدوده است  که مدتي پيش با ايجاد درگيري و نزاع ضمن بر هم زدن آرامش شهروندان و نظم عمومي، اقدام به ضرب و جرح تعدادي از شهروندان کرده است.

سرهنگ محرابي بيان داشت:در تحقيقات بعدي مخفيگاه متهم که پس از درگيري به آنجا فرار کرده و پنهان شده بود در محدوده ابوذر شناسايي شده و ماموران پايگاه ششم اين يگان موفق شدند در عملياتي ضربتي اين متهم را در مخفيگاه خود بازداشت و براي تحقيقات به پليس امنيت منتقل کنند.

رييس پليس امنيت عمومي پايتخت تصريح کرد: متهم در بازجويي هاي انجام شده به ايجاد درگيري و نزاع در محدوده هاي جنوب و شرق تهران، زورگيري، حمل سلاح سرد و برهم زدن نظم عمومي اعتراف کرده و پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قضايي در اختيار بازپرسي شعبه چهارم دادسراي ناحيه 14 شهيد محلاتي قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها