کد خبر: ۲۴۸۰۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۱۴ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مجله مهر- شیدا علی اکبر شیرازی : شوخی تلخ با چالش سطل یخ، کنایه به برخورد خشن پلیس آمریکا و بحران شغلی در این کشور، روابط روسیه با اتحادیه اروپایی و البته انتخابات ریاست جمهوری در ترکیه، از جمله موضوع‌‎های مورد علاقه کارتونیست‌ها در کارهای امروزشان بوده است. گزیده  کاریکاتورهای روز دنیا به انتخاب «مجله مهر» را ببینید.

چالش سطل خون! در همه جای جهان آثار جنگ و درگیری به چشم می خورد. اما انتشار ویدئوهای چالش سطل آب یخ، برای بعضی‌ها انگار خیلی مهم‌تر است .(Arab News)

 

انفجار؛جریمه عبور از چراغ قرمز.خشم عمومي از برخوردهاي پليس آمريکا در حال افزايش است و مردم آمريکا خواهان مقابله با اين روند هستند.(Knoxville News Sentinel)

 

یک خوراک برای میلیونها گرسنه. سیاست های آمریکا به گونه ای بوده است که نارضایتی مردم نسبت به بحران کمبود کار روز به روز افزایش پیدا کرده است.(Indianapolis Star)

 

حتی وضعیت اسفبار اقتصاد بیمار روسیه و اتحادیه اروپایی هم نمی‌تواند جلوی کارشکنی‎‌های آنها دربرابر هم را بگیرد. .(China Daily)

 

ملودی جنگ و پول. آمریکا مسئول تمامی جنگ های صورت گرفته در جهان است و با پول، کشورهای دیگر را به دنبال خود می‌کشاند. حتی در لباس ناتو. (Cartoon Movement)

 

آرزوی مشترک از غول چراغ جادو. درخواست اصلی مردم بی گناه مناطق جنگ زده عراق و غزه صلح و ثبات است.(Cagle)

 

 

این‌هم شوخی کاریکاتوریست گلف نیوز با نتایج انتخابات ریاست جمهوری در ترکیه و پیروزی اردوغان.(Gulf News)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها