کد خبر: ۲۴۹۱۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
هافبک تیم راه آهن گفت: «دو هفته پیش چون خودم هم شک کرده بودم برای اینکه مطمئن شوم در چه وضعی هستم به بیمارستان بقیه الله رفتم و مشخص شد هنوز آن عارضه را خوشبختانه دارم.»
حامد زمانی درباره اینکه نامش از سوی نظام وظیفه به عنوان یکی بازیکنانی که کارت پایان خدمتشان مشکل دارد عنوان کرد: «من این بحث را دوشنبه شب در برنامه 90 دیدم و به صورت رسمی هنوز چیزی ابلاغ نشده است.»

 

وی درباره مراحل دریافت کارت پایان خدمت خود گفت: «من سال 85 و 86 عضو تیم شموشک بودم و به خاطر سربازی به پاس پیوستم. بعد به دلیل ناراحتی دیسک کمر از طرف باشگاه به بیمارستان ارتش معرفی شدم و معافیت پزشکی دریافت کردم. من می توانستم به خاطر حضور در پاس، دوره خدمت را پشت سربگذارم اما در نهایت به دلیل نظر پزشکان معاف شدم.»

 

هافبک راه آهن تصریح کرد: «دو هفته پیش چون خودم هم شک کرده بودم برای اینکه مطمئن شوم در چه وضعی هستم به بیمارستان بقیه الله رفتم و مشخص شد هنوز آن عارضه را خوشبختانه دارم. کار به جایی رسیده که می گویم خوشبختانه آن عارضه را دارم و هنوز دیسکم مشکل دارد. البته درد کمرم نسبت به آن سال ها کم شده است و حتی به شکسته بندی به نام حاج آقا آستانه در كرج هم مراجعه کردم.»

 

زمانی افزود: «الان نمی خواهم وارد بحث شوم ولی من کارم قانونی را انجام دادم. امیدوارم شرایطی فراهم شود که بدون مشکل و پس از طی دوران مصدومیتم به فوتبال بازگردم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها