کد خبر: ۲۴۹۲۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
مردان خطرناک که در قالب دو باند موازی در خیابان‌های پایتخت جولان می‌دادند در اقدامات اطلاعاتی پلیس دستگیر شدند.
در پی زورگیری‌های خطرناک و مشابه در خیابان‌های پایتخت که در آن گروهی موتورسوار به طعمه‌هایشان حمله می‌کردند، عملیات ویژه‌ای کلید خورد و مأموران اداره ۵ پلیس آگاهی تهران با دستور دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه ۳۴ تهران به اقدامات اطلاعاتی ویژه‌ای دست زدند.

کارآگاهان در همان بررسیهای نخست پی بردند در آخرین سرقت مشابه که در قلهک رخ داده سرنشینان موتور آپاچی سفیدرنگ توانستهاند فرار کنند.

وقتی طعمه این زورگیران تحت تحقیق گرفته شد و ادعا کرد چهره دزدان را دیده است خیلی زود مشخصات «امیرحسین» از آلبوم مجرمان حرفهای به دست آمد.


کارآگاهان مخفیگاه امیرحسین را در محدوده سلیمانیه ردیابی کردند و بلافاصله پاتوقهایش تحت نظر گرفته شد و وی وقتی همراه دوست دیگرش به نام «محمد» پای در مخفیگاهش گذاشت در حلقه محاصره افتاد و دستگیر شد.

این دو تبهکار وقتی در برابر صف طعمههایشان ایستادند سر به زیر انداخته و پذیرفتند در خیابانهای تهران بویژه شرق تهران جولان میدادند.

با راهنماییهای امیرحسین و محمد، کارآگاهان دو عضو دیگر باند به نامهای «امین» و «ایمان» را شناسایی کردند و خیلی زود مشخص شد مدتی پیش آنها به خاطر سرقت موتورسیکلت دستگیر شدهاند که هر دو در اختیار تیم این پرونده قرار گرفتند و پرده از سرقتهای خیابانیشان برداشتند.

   سکوت عجیب

روز ۲۳ تیرماه نیز مأموران کلانتری ۱۰۷ هنگام گشتزنی در خیابان رودسر به رفتارهای مرموز دو موتورسوار برخوردند و به آنان دستور ایست دادند. دو جوان به جای توقف با حرکات خطرناک و زیگزاگ پا به فرار گذاشتند که یکی از آنان در این تعقیب و گریز خیابانی دستگیر شد و همدستش پا به فرار گذاشت.

«علیاکبر» ادعای بیگناهی کرد تا اینکه مشخص شد وی در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۷ فلسطین به زورگیریهای زیادی دست زده است. این زورگیر نیز با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، در اختیار اداره ۵ پلیس آگاهی قرار گرفت و وی که اصرار بر بیگناهی داشت، گفت به همراه یکی از دوستانش به نام «امین» قصد خرید لباس داشته است.

با این ادعاهای عجیب، امین نیز تحت تعقیب قرار گرفت و در حالی که پنهانی زندگی میکرد روز ششم مردادماه دستگیر شد.

امین خیلی زود زورگیریهای خیابانی با علیاکبر را به گردن گرفت. در این مرحله علیاکبر نیز سکوت را شکست و هر دو پذیرفتند در مناطق مختلف میدان آزادی، آریاشهر، صادقیه، خیابان انقلاب و خیابان ولیعصر زورگیریهای زیادی کردهاند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها